Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 E-10 [!]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 47

Discussie: E-10 [!]

Standaard E-10 [!]

Hoi allemaal,

Hier dan mij model wat ik nu ga bouwen.

Het model

De tracks

En de loop

Standaard

Zo ondertussen zijn we begonnen met de bouw.
    Het leuke van dit model is dat je in principe kunt doen wat je wil aangezien het model nog in de ontwikkelingsfase was.

De lower-hull en de upper-hull zijn nog niet aan elkaar vast gelijmd daarom staat hij van voor nog wat open!

Banned

Standaard

Dat ziet er iets leuks in wording uit, zeker met ie PE erop.
    succes

Standaard

Het krijgt al vorm, ga je er nu ook de motor inbouwen. Die kun je dan zien door de roosters heen toch. Tenminste als je die van Pe maakt. Dat is altijd gaaf wanneer je dit kan zien.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Carl56
    Gast

Standaard

In lang vervlogen tijden heb ik ook eens een poging gedaan met tracks van Modelkasten,
    daar heb ik zo mee geklungeld dat ik na verloop van tijd de pijp maar aan Maarten heb gegeven .
    Maar jij bent duidelijk niet aan je proefstuk toe, ik ben dus heel benieuwd naar je vorderingen!

Groetjes

Carl

Standaard

@ Thanks Dominiek.

@ Nee er komt geen motor in Rik :confused:

@ carl als je de tracks eens door hebt dat wil je geen anderen meer :p

Standaard

Deze blijf ik dus ook op de voet volgen.
    Hopelijk kun je ons bij de andere takken van modelbouw ook volgen en uw deskundige hulp verschaffen.

Veel succes met dit nieuwe project.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk bericht
    Deze blijf ik dus ook op de voet volgen.
    Hopelijk kun je ons bij de andere takken van modelbouw ook volgen en uw deskundige hulp verschaffen.

Veel succes met dit nieuwe project.
    Je zult het misschien niet geloven maar ik heb de E-10 bijna voor de helft weer gestript ik was niet echt te vrede met de setting:mad:

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Euh? :eek:

Droop

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Droop Bekijk bericht
    Euh? :eek:

Droop

Hup Droop je hebt het goed gelezen

Zo was hij al

en zo is hij nu

Standaard

Waarom dat dan, wat is daar niet goed aan? Klopte het historisch niet met wat je van plan bent? Ik zag er niets aan.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Sluit mezelf aan bij modelengeneer. Het enige wat me wat vreemd over kwam was de koepel, maar daar had je plausibele uitleg voor!
    Verder vond ik het er zeer netjes uit zien.

Groet,
    Swa

Standaard

Ja Rik, onze Churchill is zoals u hehehehe, ook niet bang om iets af te breken en terug mooier in elkaar te knutselen , het zal wel mooi woorden ben benieuwd.

Standaard

hoi mannen, in het princiep was er niets mis want eigenlijk kun je alle kanten op aangezien het een prototypen was.

Maar na een gesprek met Kristof Pulinckx ben ik er achter gekomen dat het toch niet al te logies was wat ik in elkaar had gebouwd.

1) de toren was in het princiep te hoog dus een zeer zwakke plaats van het voertuig.

2) De lampen waren van een vroegen Tiger dus denk ik niet dat deze nog in voorraad waren op het eind van 1945

Daarom dat we het over een anderen boeg gaan gooien

tot de volgende:p

Standaard

Hier nog eens een update met de door gevoerd veranderingen.

Zo dat was het weer

tot de volgend.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten