Hoofdsponsor

1/35 Main Battle Tank Comet A34.[???]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Guy u wielen zien er bangelijk goe uit.............

Welldone.jpg

Cheers,
André
 
Bart, dat geeft de burger weer moed !

André, die mag mij persoonlijk komen bijstaan aan de hobbytafel 8)

mening van ons madame : -nono-

Hier een afbeelding van de tracks tot zover, ze zijn nog niet klaar, maar toch een impressie der werken :

70.jpg

Natuurlijk is het de bedoeling om tracks te maken die logisch aansluiten bij de wielen, vandaar dat ik zowel droge als opdrogende zones heb voorzien in deze.

Morgen weer even verder met deze ijzerwinkel.

G.
 
Laatst bewerkt:
Alle dan zal ik u vrouw maar een plezier doen zeker

dere-vrouw-in-de-rolstoel-met-de-duim-omhoog-teken.jpg

Cheers,
André
 
Amai nu is ze content, en ik ook, want die madame haar bandjes moeten dringend wat geweatherd worden !

LOL !
 
Hey,

Guy jongen, ge hebt dat niet gemakkelijk he met die madammen.....:aargh4:
Ik vertelde mijn vrouw dat ik zo content ben van haar dat ik een tweede wil.... :unsure:, is goed zei ze mij, maar ik kies..... ik vrees dat ik dezelfde toer op ga gaan dan.....:17:
 
Goeie variatie in die wielen.
Altijd leuk om te lezen dat goeie afwerking niet altijd volgens een bepaald stramien of methode hoeft te zijn. Gewoon op het gevoel geeft soms goeie resultaten, niet ?
 
Wat moet ik zeggen G, in een woord schitterend model in wording. De mantletcover is mooi van kleur en na het verweren zal die er zeker uitspringen! Wielen mooie kleursetting van pigmenten. Weer benieuwd naar de update!
 
Swaken, ik zou op dat voorstel niet ingaan !

Martin, ik ken wel andere olive groene prachtstukken anders, jouw modellen zijn zeer inspirerend en misschien ga ik je nog wel één en ander vragen want jouw stoflagen vind ik de beste die ik ooit op Shermans zag.

Dat is zo Famo, eigenlijk bestaan er wel leidraden maar geen regels. Hieruit kan je als bouwer heerlijk verder variaties op een bestaande werkwijze uitproberen. Trouwens, iedereen kan tegen een zachte borstel, gevuld met aardekleurige pigmenten, tikken en nadien deze vastzetten met fixer. De echte magie is al even simpel, de vloeistoffen om olieresten etc. mee te maken doen het werk zoals in het echt, ze absorberen in de poeders en drogen dan heel realistisch.

Swa, ik heb ondertussen de tracks helemaal verder afgestemd op de loopwielen, dwz. wat vochtig her en der, droge plekken...deze zijn maw klaar.
Morgen wil ik na de tuinwerkzaamheden (zijn er ook weer!) de mantlet cover verder uitwerken. Ik denk dat ik ga voor zachte washes. Dan volgt ook weer een update.
 
Wegens totaal gebrek aan positieve vibes en bouwplezier werd de Comet in de pan gehakt. Wel bedank ik jullie voor al de ondersteuning en waardering bij de bouw en de beginfase van het schilder- en weatheringwerk.

Dit topic sluit ik bijgevolg.

Met een vriendelijke groet van Guy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan