Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz.251/17 ausf D [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super, ziet er zeer realistisch uit.
 
Bedankt allemaal voor de lovende woorden.
Hier dan weer een update

De chips zijn nu allemaal rondom de halftrack bewerkt.
Veel werk aan gehad pfff...

251-84.jpg

251-85.jpg

De tracks zitten er ook al op nadat het papje van pigmenten droog was en het overtollige
verwijderd was. De blokken werden nog behandeld met sterk verdunde zwarte olieverf.
De wielen en loopwielen kregen ook nog enkele chips.

251-86.jpg

251-87.jpg

251-88.jpg

251-89.jpg

De deuren werden ook al gemonteerd en zijn eveneens bewerkt met chips en roestvorming

251-90.jpg

251-91.jpg

251-92.jpg

En hier nog 2 overzichts foto's

251-93.jpg

251-94.jpg

Nog enkele detais afwerken en wat accecoires toevoegen en dan komt het einde in zicht. :)

Alle commentaar is welkom
 
Zeer zeer netjes wat je hier laat zien, het komt op mij dan ook heel realistisch over. Enkel had je de 2 roestuitlopers op de deur beter allebei naar beneden laten lopen, is echter echt een minor detail.
 
ik krijg de tranen in mijn ogen..
Kan ook hooikoorts zijn hoor :-)

Zo knap gedaan, prachtig gewoon
 
Prachtig resultaat hoor, ik kan enkel genieten van de foto's....
;)
 
Enkel had je de 2 roestuitlopers op de deur beter allebei naar beneden laten lopen, is echter echt een minor detail.

Ja Swa heb het op de foto's ook opgemerkt. Zal nog een chip erboven maken dan oogt het realistischer.
 
tja.... dat ist é.
Eens iets over de laatste foto. Zo'n kikkerperspectief vind ik altijd de beste foto, het heeft een beeld weer waardoor het voertuig bij manier van spreken plots andere dimensies krijgt. Het toont als het ware een voertuig waar je echt bij staat op schaal 1/1. Klinkt misschien een beetje overdreven, maar toch...
Tis trouwens een zeer prachtige foto. Een dikke duim voor de fotograaf !
 
Na een tijd van afwezigheid door omstandigheden (Vader zwaar ziek in het ziekenhuis, is gelukkig terug thuis) zijn we hier terug met een update
Wat accecoires gemaakt om er in te leggen wat vond het een beetje kaal zo :D
Hier volgen dan de pics

251-95.jpg

251-96.jpg

251-97.jpg

251-98.jpg

251-99.jpg

251-100.jpg

Zo dat was het dan weer voor nu.
Het glas van de spiegel moet er nog op en hier en daar wat pigmenten en dan is dit project klaar.
De sokkel en het naamplaatje zijn ook al in de maak ;)
Tot de volgende
 
Das pas realistisch man , het detailvirus heeft DJs te pakken....

Enige opmerking ( tis muggeziften) dat riempje van het geweer slaat een beetje te rood uit en zou ik een beetje temperen met een donker washtje. Maar das dan ook maar het enige dat er op aan te merken is.

BTW : prachtige fotoos, kleuren komen perfect uit ......en tis zoals je zaterdag gezegd heb, echt een voertuig dat de bemanning hals over kop verlaten heeft. knap !!
 
Heb het reeds op een ander forum gezegd dacht ik, zeer sterk die binnenkant, net echt !
 
Hey, :)

Gewoon een schitterend model, net echt met die details aan de binnenkant.8)
Misschien een klein puntje, de geweer die recht staat tegen de achterbank, die riem staat zo recht, moet die niet meer naar beneden hangen, pas op, is mijn gedacht he. Anders is het een winnaar. ;)8)
 
Zeer mooi model, echt één om lang naar te kijken, maar dat is dan weer slecht voor al die zever die uit de mond komt...

Prachtig ;)
 
Djs, echt een zeer realistisch opstelling zo. Het interieur is echt voor mij tot leven gekomen, knap man.
 
Zo hier zijn we dan met het eindresultaat. De laatste details zijn afgewerkt en het geweer die niet zo realistisch overkwam is aan gepast.

251-101.jpg

251-102.jpg

251-103.jpg

Ook de sokkel en het naamplaatje werden geleverd ;)

251-104.jpg

251-105.jpg

251-106.jpg

251-107.jpg

251-108.jpg

251-109.jpg

Zo dat was het dan. Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het volgen van de topic
en de nuttige tips en opmerkingen. :)
 
Proficiat ! Dit ziet er netjes uit, die sokkel maakt het helemaal af !
 
Inderdaad een geslaagd model die een mooi plaatsje verdiend in de vitrine kast en zoals Gunit al aangaf dat sokkeltje maakt het plaatje compleet.

Ron
 
Ja gedimme DJs, das geslaagd é !!!!!
Hoe heb je die sokkel nu gespoten ? met een AB of spuitbus.
Dat lettertype is wel geslaagd.
Maar allez, op naar de volgende.
 
Ja gedimme DJs, das geslaagd é !!!!!
Hoe heb je die sokkel nu gespoten ? met een AB of spuitbus.
Dat lettertype is wel geslaagd.
Maar allez, op naar de volgende.

Famo grondverf en zwart met de spuitbus en dan een vernislaag met de AB.
En het lettertype is OKE he
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan