ja wat zeg je ! een ferme bak dat ge daar zal maken
If you want to save a few horses, drive a Famo
Dit gaat zeker een hele mooie worden...ik ben benieuwt...ga je hem maken ..naar een originele...of gewoon volgens de bouwdoos??....ik volg je hoor...)
Haha, nog maar pas uit de winkel en hij staat hier al in een topic
Deze zal ik met plezier volgen, prachtige voertuigen, die duitse halftracks....
Veel suk6
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Ja en wat voor één....ik vind dit één van de mooiste...ik ben echt benieuwt....waar de deze zal gestreden hebben...![]()
Mooie kit, lekker veel onderdelen, veel plezier met de bouw![]()
Dit is een mooie ...........................en met een Flak 38..mmm..mmmm...
bron:Index of /uploader4/failai
Hier is nog volgens mij héél nuttige informatie over de 251 serie en lees hier ook dat de in de 17 twee uitvoeringen waren......
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.mob-home.de/vehicles/pics/sdkfz251_sw.jpg
Mmm, die bouwtekening komt me vaag bekend voor.
Ik zit op de eerste rij hoor![]()
Sci-Fi enthusiast
heey,
ik zat net een boek van mij door te bladeren en kwam toevallig een foto tegen waar de boxart is van afgeleid.
verder had ik er nog 1 gevonden.
Gr, Reitze
Zo te zien is er veel interesse in de halftrack
Bedankt voor de links en foto's deze zijn altijd welkom
want ben er nog niet uit welke versie het gaat worden![]()
Wow ... jij bent mijn maatje ene gaan bouwen die in de ardennen heeft mee gedaan.......mijn favo.. oorlogsgebied...als je iets wilt....(opzoekingen)over welk nummer en evuntueel laat ons zeggen..wat en hoe...ga ik dit wel opzoeken....maar als je hem gaat bouwen zoals op de foto.....héél...maar ook héél veel scratchwerk....maar dat is het mooiste van de hobby...sukses man...![]()
Djs, je had geen betere kit kunnen starten in deze periode, en al helemaal niet nu je er een Ardennenoffensief-bak van gaat maken.
Ik ben hier helemaal door gefascineerd.
Knappe kit, sukses.
Met deze te plaatsen in de Ardennen heb je zeker mijn aandacht.
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: