Hoofdsponsor

1/350 lexington [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
x

gouden raad van tante kaat uit papegem sla ik nooit uit de wind erwin,merci
 
ferme kit he en wat een details mensen
ga ik ook af en toe eens volgen
de groeten
 
Dat is een kort, maar krachtige update. Alleen foto's, nul tekst. :D
Ziet er goed uit hoor!

Groeten, Rinie
 
lexington

update maandag
 
Yvan, ik vind dit een mooi schip en het model ziet er netjes uit. Omdat mijn kennis van dit soort schepen 'nul' is ben ik benieuwd naar de stappen die je neemt en waarmee.
 
lexington

update-woensdag
 
lexington

update vrijdagavond
 
yvan een woorde uitleg mag wel want ik zie dat je met je airbruch bezig geweest bent :D komaan vertel ons eens hoe het gegaan is want het ziet er goed uit hoor;)
 
lexington

eerst grijze primer dan zwart en donker koper in wolkjes en dan de grijze eindlaag erover,onder de waterlijn red hull dan zwart erover en alles door elkaar geschuurt met scotty iets tussen een spons en schuurpapier
 
ken er niets van dus vraag ik wat meer uitleg want het ziet er echt wel goed uit .

rood en zwart voor de hull en dan het schuursponsje.

is die verf droog / nat / of wat moet ik me daar bij voorstellen yvan 8)
 
Hey, :)

Waouw Yvan, dat veranderd hier veel zulle. 8)8);)
Ziet er net echt uit, prachtig gespoten.;)
Maar inderdaad, meng je de verf als ze nog nat is of doe je iets anders??:wub:
 
gespoten

eerst roest dan zwart en dan een grijze eindlaag over zeer dun gespoten zodat de onderste lagen er nog door komen
 
lexington

update 12-02-2010
 
Knap hoor, en je spuitwerk is formidabel, ik vind het er schitterend uitzien, welke verf gebruik je juist, sorry als ik er over gelezen heb.
En de nr's van de verf soorten interesseren me ook wel :)
 
Dat zit inderdaad mooi in de verf. Ga je nog met PE aan de gang?
 
ab

ik gebruikte tamiya acrilic paint,dark and light sea grey,hull red,dark cooper en zwart als hoofdkleuren
 
Bedankt yvan

En proficiat het ziet er echt mooi uit, je spuitwerk is er een om u tegen te zeggen.
 
ja en dat voor de eerste keer dat je met je ab werkt je bent een natuur talent yvan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan