Hoofdsponsor

1/35 Jagdpanzer 38(t) Hetzer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks Swa :k

Bij het figuur denk ik dat het gaan om optisch bedrog wacko

De foto is ook niet van een goede kwaliteit daarom misschien.

Het figuur is er een van Alpine dus een van het beteren merk.
 
een echte Duitse kop heeft hij wel. Succes Dre. GUnit.
 
Het figuur zal niks worden blijkbaar zou het uniform niet correct zijn bij die voertuig.
Dus het wordt zoeken naar een ander figuur.

Aan het voertuig zijn we begonnen aan de laatste rechtelijn ;P
Daar zijn we niet rouwig om als je bekijkt dat ik er in december vorig jaar mee ben begonnen.

Ik bewonder de bootmannen die jaren bezig zijn met hun model Applaus

Maar nu de foto's nog een 10% te gaan voor de finish :k

H0112.jpg
H0117.jpg
H0120.jpg
 
Uitlaat : die heb je voortreffelijk getroffen, prachtige tonen en zelfs de typische roeststructuur zit er op.

Tracks en wielen : de wielen tja, da's the Dre touch he, ik heb het al meer gezegd.
Tracks liggen er superieur mooi op, zeer kundig geschilderd en geweatherd mate !

Over de details : die heb je machtig geaccentueerd, niet te veel, niet te weinig, spot on dus.

Dusting rondom vind ik ook top, leuke kleurschakeringen maken het altijd weer net dat ietsje meer.

Je verflagen hebben echt een dikte, door de chipping met dat lichtere randje wellicht ?

Dat blauwe accentje, wat voor een ding is dat eigenlijk ? Oorlogslichtje ? Staat erg leuk trouwens.

De kijker zou ik iets minder monotoon maken, ook deze kregen te maken met opdoffers.
Wellicht ga je dit nog doen...?

Je weet het al Dre, ik blijf een fan he. GUnit.
 
Zo voor mij is hij voorlopig klaar, misschien dat er nog een figuur bij komt als ik zondag een tegen kom.

H0126.jpg
H0127.jpg
H0128.jpg
H0129.jpg
H0131.jpg
H0132.jpg
 
Churchil.............af man........heel mooi resultaat .......en mischien met wat geluk toch een mooi figuur er bij..zou echt de kers op de taart zijn....
ApplausApplausApplaus
 
Dat ziet er erg mooi uit, mijn complimenten hoor.

Wil je het in de gallerij hebben, geef de desbetrefende mod even een paar plaatjes. Dat is hij vereeuwigd. :k

Mijn kleine kritiekpuntje is dat kruis op de zijkant. Dat is niet helemaal in de trand van het verweerde gedaan, het oogt mij nog een beetje te nieuw. En valt daarom ook echt op. Mischien deze nog iets bijwerken. o-o

Verder alleen maar vol lof he.
 
ApplausApplausApplaus

Beste Churchill, dit is een pracht van een tankje.
Ik hoop ooit dit niveau te kunnen bereiken met mijn werk.
Je kunsten zijn een streling voor het oog.

CHAPEAU cute

Benieuwd naar je volgende creatie(s)...

Groeten,
Beyond
 
@ Hoi Rik bedankt voor de leuke reactie, wat het balkenkruis betreft is het wel verweerd

kruis.jpg

Sorry van de slecht kwaliteit van de foto maar het is niet gemakkelijk voor een helderen foto te maken van zo een close up

@ Thanks Kurt

@ Beyond mijn volgend is spuiten van mijn E-10 en hetbouwen van de T-70 en een panzer IV
 
Ach, nu zie ik het. het lijkt er echt uit te springen op de foto.

Lastig he. Dat beoordelen op de foto's. verdacht
 
Hey André,

Net het bouwverslag gelezen in MBM, zag er goed verzorgd uit!

Groet,
Swa
 
Hey André,

Net het bouwverslag gelezen in MBM, zag er goed verzorgd uit!

Groet,
Swa

Thanks Swa, maar ik zou het niet kunnen zeggen hoe het artikel er uit zien ik heb de MBM nog steeds niet ontvangen :@:@:@
 
Bij mij was MBM ook laat deze keer, maar het zal ook wel vlot bij jou aankomen.

Groet,
Swa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan