Hoofdsponsor

1/35 Jagdpanzer 38(t) Hetzer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedank Dirk voor leuke reactie, maar meesterwerk -nono- ik moet nog veel leren eer ik een meesterwerk kan neerzetten.
 
Zo weer een klein stapje korter bij het eind resultaat cute

Nog een klein beetje chippen boven op het dek en dan is hij al voor een 70% af denk ik.

H0090.jpg
H0092.jpg
H0094.jpg

Wat nog te doen:
- Stof-wash
- Modder
- Tracks (zo als gewoonlijk nog totaal niks aan gedaan wacko)
en dan kan hij weer netjes op eenplankje
 
Hoe krijg je het toch voor elkaar. Wederom mijn complimenten.

Gelukkig dat tankjes mijn ding niet zijn, anders had ik nu met een minderwaardigheidscomplex rondgelopen. -fck-
 
Hoi Andre,

ApplausKnap stuk werk manApplaus, heb de Hetzer van Eduard kort geleden zelf nog aangeschaft.
Ik hoop eenzelfde resultaat te kunnen bereiken.wacko

Ben benieuwd naar de volgende post.

Groet,
Swa
 
Beste dre,

Die wielen heb je potdorie weer geniaal afgewerkt ! Wederom een Mona Lisa in wording ! En nu niet tegensputteren he.

Vriendelijke groeten van GUnit.
 
Laatst bewerkt:
@ rik hoe ik het voor elkaar krijg, ik denk dat het sleutelwoord is " veel geduld" hebben.

@ Swa het zal jou wel lukken cute

@ Guy ik zal deze keer niet tegen pruttelen ;P maar je weet hoe ik er over denk
 
Zo Hier nog eens een kleine update op zich stelt het niet veel voor maar het is gewoon voor te laten zien dat we toch nog bezig zijn

Ik heb gewoon wat liggen te smossen met mig poeder

H0099.jpg

H0098.jpg
 
Kun je misschien eens de techniek voor het gebruik van MIG-poeder hier demonstreren?
Ikzelf (en anderen ongetwijfeld ook) ben hierin nogal geïnteresseerd.

Dat kan ook niet anders hé, als ik jouw resultaat daarvan zie?
 
Hey André,

Ziet er goed uit, zeer subtiel! Hoe zien de zijkanten eruit? En ik ben benieuwd of jij de pigmenten op eenzelfde wijze aanbrengt als ik.

@ExSerCo: wil je al wat weten over het gebruik van pigmenten kijk eens op mijn post van de Autoblinda. En heb je nog vragen dan hoor ik het wel.

Groet,
Swa
 
hoi dree,

zoals reeds elders gezegd vind ik het leven in de gele kleur fantastisch gedaan. De chips vind ik hier en daar nog iets te grof, en ook de modder voelt nog niet goed aan. De pigmenten 'liggen' er nog te veel op vind ik...

succes met deze reeds zeer schone hetzer

Koen
 
Het ziet er alweer prach-tig uit Dre. Deze zal niet misstaan in uw collectie topmodellen ! GUnit.
 
Zo eindelijk nog eens wat tijd gevonden voor wat te doen aan de Hetzer.

Hij loop gelukkig stil aan op het einden want ik ben hem een beetje moe gezien ondertussen arghharghh

Het is stil aan tijd voor iets anders ;P:k

H0110.jpg
H0108.jpg
H0105.jpg
H0101.jpg

Nu nog de wielen en de tracks er onder nog een laatste check up en dan is hij voor mij voorlopig klaar B:B:
 
Het ziet er al prachtig uit.
Mooie chipping en dat roest op de uitlaat ook mooi gedaan.

Mark
 
Ziet er toch weer fantastisch uit moet ik zeggen, maar nog even een vraag, wat ik dat blauwe dingetje op de een na de laatste foto??

Verder moe gekeken, ach probeer eens een schip te schratschen.

Ik doe daar vaak een jaar of 2 a 3 over. :D:D
 
Andre, ziet er zeer knap uit. En zoals Gunit al zegt het is weer een topmodel.

Groeten,
Swa
 
Ziet er goed uit Andrè alleen zal ik dat blauwe achterlicht donkerder maken tegen zwart aan.

Ron
 
Wel Churhill,

Je hebt er een mooi werk van gemaakt.
De Hetzer ziet er zeer overtuigend uit, helemaal geen plastieken kit meer, maar een echte tank in het klein..

Proficiat,
Beyond
 
Alvast bedankt allemaal voor de leuke reactie's :k

@ Markske de uitlaat is volledig gedaan met humbrol verf.

@ Modelengeneer dat blauw dig is een achterlicht (oorlogsverlichting)

@ Swa zo als ik al eens tegen Guy heb gezegt "topmodel???"
dit is wat ik een topmodel noem (model van Kristof Pulinckx)
isklaar11kc5.png

@ Kurt we zijn ondertussen bezig met het artikel te schrijven.

@ Ron het viel mij ook op dat het op foto licht over kwam maar ik moet zeggen in het echt valt het nog al mee ik heb humbrol 109 gebruikt

@ Beyond thanks man :k
 
Ik heb dan toch besloten voor eens een figuur te proberen wacko

Al moet ik zeggen dat het met een klein hartje is.

Nog niet te zeer kijken naar het figuur de armen moeten nog bijgewerkt.

Maar dit is de pose hoe hij zou moeten komen.

H0125.jpg
 
Andrè, het model van Kristof ziet er ook zeer schitterend uit!
Maar je Hetzer gezien vind ik deze zeker niet minder mooi, en als ik zou moeten jureren dan zou ik het verdomde moeilijk vinden.:s

En zoals jij zegt dat het een topmodel is, is dat voor mij het geval bij die van jou. En wanneer ik met mijn Hetzer begin, ik dit niveau nog maar moet zien te behalen. Ik heb natuurlijk als voordeel wel een goede referentie te hebben.:k:k

De figuur gaat er meesterlijk bij passen, alleen heb ik het gevoel dat zijn handen wat groot zijn. Of is dit optisch bedrog? Wat voor merk is het by the way?

Groeten,
Swa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan