Hoofdsponsor

1/35 Jagdpanzer 38(t) Hetzer [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo hier nog eens een kleine update van mij kant:D

Ondertussen heeft de rechterkant al de bassis wheatering

gekregen en zijn we begonnen aan de side skirt's van de linkerkant.

H0078.jpg
H0079.jpg
H0080.jpg

Het bovendek is ook al zo goed als klaar maar hier heb ik nog

geen foto's van, maar deze komen er zo snel mogelijk aan;)

Tot de volgende,

André
 
Laatst bewerkt:
prachtig is dit meer kan ik niet zeggen, sta te kijken met mond open :D
 
Heel erg netjes!! De beschadigingen aan fenders en sideskirt komen zeer natuurgetrouw over. Kijk uit naar de foto's van de bovenkant, want klopt het dat ik het interieur enigzins kan zien? Heb je trouwens de decals van de kit gebruikt of van een aftersale set?:eek:

Groet,
Swa
 
Gelukkig ben je weer lekker door gegaan. Ik kan mij alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers. :p
 
Bedankt voor al de leuke reacties.

Dit motiveert mijn voor weer lekker door te gaan:p

Swa er zit geen interieur in wacko

De decals die ik deze keer heb gebruikt zijn er van Archer (dry-decals)
 
Hier dan wat foto's van hoe ver we staan met de wheatering van de bovenkant.

Hij is nog niet volledig gedaan hier en daar moet er nog wat aan gebeuren.

H0084.jpg
H0085.jpg
 
Dit is weer een mooi stapje vooruit. Geweldig om te zien hoe levensecht die handgrepen er uit zien. Die vervuiling eromheen is echt super gedaan.
 
Schitterend, kan niets anders zeggen!
 
Dit is zo mooi dat het kriebeld om zelf zo'n tank te bouwen en zeker als je naar de collectie kijkt die Scotty te bieden heeft, maar ik denk dat ik lekker bij mijn houten bootjes blijf, dat weateren enzo is niet zo simpel.

Keep up the good job Churchill, ik blijf uw vorderingen dan ook op de voet volgen.
 
@Pantani,

Gewoon proberen, weet zeker dat je d'r wat van gemaakt krijgt. En ook voor het wheatheren en dergelijke, lezen+kijken=doen.;)

Groet,
Swa
 
@Pantani,

Gewoon proberen, weet zeker dat je d'r wat van gemaakt krijgt. En ook voor het wheatheren en dergelijke, lezen+kijken=doen.;)

Groet,
Swa

Ja zal ik ooit wel eens proberen denk ik, maar eerst eens men scheepjes zien af te krijgen, is oooo zo veel werk :rolleyes:
 
Zo Dat is weer lang geleden eigenlijk te lang.

Maar ja jullie zullen wel weten hoe dat gaat verlof en goed weer dan
komt de modelbouw op een klein pitje te staan.

Maar nu toch nog eens een update van mijn hetzer.

H0086.jpg

H0087a.jpg

H0088a.jpg
 
Dat ziet er toch wel heel goed uit. Wat mij opvalt is dat je bij de beschadigingen de chip donker hebt gemaakt. Dus daar is het ijzer te zien zegmaar. maar het randje daaromheen is dan opgelicht, deze heeft dus een lichter randje dan de rest van de tank.

Mijn vraag is hoe heb je dat gedaan?
 
Hey Churchill,

Je werk ziet er erg goed uit, de verwering en het chippen is heel mooi gedaan. Niet teveel, niet te weinig.

Applaus Applaus Applaus

Groeten

Pascal
 
Wat kan ik hier nog meer aan toevoegen?

Dit is pure klasse! Applaus





Droop
 
Voor te beginnen bedankt allemaal voor de leuke reactie op mijn model.

@modelengeneer, de licht randje of wel de high lights van de chip zijn gedaan met de basis kleur die ik een beetjeheb opgelicht met mat wit.
Eerst zet ik de lichtekleur dan pas chip ik met de donkeren kleur Hu170
 
ja hoor dit is meesterwerk Churchill. Applaus
Ik blijf u op de voet volgen als ik dit kan, ik geniet er iedere keer terug van een update van deze klasse te zien, meer weet ik er niet op te zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan