Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Jagdpanzer 38(t) Hetzer [DONE]
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 94

Discussie: Jagdpanzer 38(t) Hetzer [DONE]

Standaard Jagdpanzer 38(t) Hetzer [DONE]

Hier dan mij huidig project

Laatst gewijzigd door Churchill; 25-10-08 om 19:11

Banned

Standaard

ga je die bouwen MET die extra PE-set?

Deze ga ik dan zeker volgen, want ik heb nog geen ervaring met PE, maar heb zo wel een reden om dat te leren kennen.

Standaard

Dat is ee gafe set die je bij elkaar hebt. Mooie aftermarket parts. Ik heb deze eens gebouwd zien worden in de shop toen wij die nog hadden. (die is triest ten einde gekomen) Maar goed heel veel plezier hiermee. Ik ga je volgen. Ga je hier een dio omheen maken. Of ook een alleenstaand model.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Eigenlijk ben ik al een heel stuk verder met deze ik zal de volledige bouw foto's ook posten tot het moment dat ik nu ben.

Standaard

De Bouw van de Hetzer

De loopwielen

De spatborden van photo-etch

De hull met de voorlopig gemonteerden wielen

afgebouwd model

gespoten met humbrol 93

wheatering van de wielen

close up van het wiel

Banned

Standaard

Merk ik het goed op dat je de panellines eerst ingekleurd heb?

btw: zeer mooie close-up van dat wiel, dit ziet er realistisch uit.

Standaard

:eek:

En ik maar denken dat je net begonnen was

Maar het wordt weer een juweeltje zo te zien. Gaat zo door, blijf je volgen.

Standaard

@ ExSerCo, dat heb je goed op gemerkt hij is eerst volledig mat zwart gespoten.

@ modelengeneer, jup was al bezig met deze ben ook al bezig mt de volgend te bouwen maar daar krijg je een volledig verslag van.

Standaard

Ondertussen zijn we begonnen met de wheatering van de zijkant .

Standaard

@ modelengeneer, jup was al bezig met deze ben ook al bezig mt de volgend te bouwen maar daar krijg je een volledig verslag van.
    ...........

Standaard

Het is al een heel tijdje geleden maar hier nog eens een kleine update

Het model is ondertussen volledig in gelijnd en ben nu bezig met de loopwielen verder af te werken.

Ze zijn nog niet allemaal gedaan maar toch al een fotootje van de kleine vooruitgang

merlijn432
    Gast

Standaard

wow :eek: dat ziet er goed uit!!! zijn de wielen geweatherd met olieverf?

Standaard

Ook van mijn kant een Wow. :eek: Ziet dat er even schitterend uit. Waarom zijn die wielen verschillend van kleur? Ik weet dus echt niets van militairen af.

Standaard

@ merlijn432, er is een gedeelte gedaan met Humbrol en een gedeelte gedaan met olieverf.

@ modelengeneer, de wielen zijn verschillend van kleur omdat er schade is aan het voorste spatbord (vb: mijnschade) dus de twee zijn toen vervangen en hebben nog de kleur van de grondverf

Standaard

Ik dacht dat de wielen er ook wel van tevoren in kleur zijn gespoten. Ik zie dit wel eens op een tank dat deze op de achterkant als zijnde reserve liggen. Dan zijn ze altijd op kleur meegespoten met de rest van de tank. Vandaar dat ik daar niet aan dacht.

Dank voor de uitleg.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/35 - Jagdpanzer IV ausf.F (early). [DONE]
    By Famo in forum Militair rollend materiaal
    Reacties: 186
    Laatste bericht: 17-04-11, 11:15

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten