Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Sd.Kfz.251/1 (Dragon) [DONE]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 53

Discussie: Sd.Kfz.251/1 (Dragon) [DONE]

Standaard Sd.Kfz.251/1 (Dragon) [DONE]

Wegens ik moest boven blijven omdat vrouwlief op trot was en de kleine anders alleen zat dit doosje meegepakt.

Allé, doosje, zeg maar doos want dit is toch wat anders dan het 1/72 spul wat ik gewoon ben. Een bende rekken met een heleboel onderdelen, ja zelfs rekjes met ventjes en wat extra spullen zoals een jas en schoenen. Alleen, er zou een rekje PE moeten bijzitten maar da's foetsie, net als de decals Krijg je dus als je een doos koopt op een beurs en het nalaat van er in te kijken.

Alvast een start gemaakt en ik moet zeggen, dit is toch gewoon puur bouwplezier. Stukjes uit het rek knippen, klein beetje schuren en plakken. Het valt bijna in elkaar.
    Let wel, buiten de ophanging is alles nog droogpas. Ik ben van plan om de vloerplaat aan te passen zodat er van de kelderverdieping nog iets te zien is achteraf. Ben nog niet zeker maar een scratchmotor lijkt me ook wel wat voor deze

Voorwielbewegingsding bestaat uit acht onderdelen en het werkt nog ook

Ow ja, deze gaat het slachtoffer worden van mijn eerste stappen in de wondere wereld van de luchtborstel
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Veel suk6 ermee Tomas

Dit is een mooi begin

kurt
    Gast

Standaard

mooie kit, veel plezier met de bouw en de luchtborstel

Standaard

Een mooi bakstje om te maken.
    Welke verf zal je gebruiken, allez het merk bedoel ik ,want het zal waarschijnlijk wel in panzergrau zijn (denk ik )

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Ik heb een kleine voorraad vallejo air maar mezelf kennende gaat dit ding een kleurke krijgen zoals er in het echt waarschijnlijk maar ééntje gereden heeft. Nog eens wat foto's doorzoeken .... wordt vervolgd
    Sci-Fi enthusiast

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Alles wat onder de getallen 250 en 251 valt is een streling voor het oog. Next update aub !

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
    Ik heb een kleine voorraad vallejo air maar mezelf kennende gaat dit ding een kleurke krijgen zoals er in het echt waarschijnlijk maar ééntje gereden heeft....
    Nen roze-tje of een rode met zwarte bollen........

If you want to save a few horses, drive a Famo

Ron
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    Nen roze-tje of een rode met zwarte bollen........
    Is toch niets mee

Mooi kitje om te zien en ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Ron

Standaard

Mooie kit, ben benieuwd naar het vervolg.

Standaard

Schoon bakske , natuurlijk jammer van de PE en decals

Toch succes met de bouw

Standaard

Thanx, jij ook hé

Famo, het wordt een captured vehikel. Ik heb een paar foto's gevonden, weet alleen nog niet of ik er een amerikaander of een ruski van ga maken. Ik neig naar een rus want ik heb ook prachtige camo's gezien, en ja het lijkt wel een beetje op rood met zwarte bollen
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Terwijl één en ander lag te drogen nog een beetje verder gedaan met deze. Momenteel zijn het kleine updates, maar eens het F-22 project af is vlieg ik er volle bak in met deze. Heb er zin in

Natuurlijk, hoe kan het ook anders, het mes er in en wat prullekes gemaakt !

Nog een paar leidingen bijtrekken en dan kan ik aan de motor beginnen
    Sci-Fi enthusiast

swa I
    Gast

Standaard

cool....tomas...je hebt ook oog voor detail.....en dat geeft toch zo veel meerwaarde aan een model...en heb je nu al besloten wat het wordt....ne rus.....of.....en ga je het bouwen naar een echt betaant model....ik ben beniewt...en kom hier elke dag kijken hoor........

Standaard

Thanx Swa Waarschijnlijk wordt het een Ruski, om één of andere reden trekt dat me steeds opnieuw aan

Vandaag tussen de soep en de patatten toch nog wat kunnen prutsen.

Kelderverdieping is klaar nu, volgende fase wordt de motor. Die moet van nul opgebouwd worden
    Sci-Fi enthusiast

swa I
    Gast

Standaard

Weer een prachtige update..tomas en een ruski...met camo..en dan nog misschien een wintercamo.... ik ben echt benieuwt...........op naar de volgende up....

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/35 - Pz. Kpfw.IV Ausf.F2 (G) (Dragon) [DONE]
    By PatrickR in forum Militair rollend materiaal
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 12-12-09, 13:45

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten