Hoofdsponsor

1/35 Pz.Kpfw.I Ausf.B D.A.K. uitvoering [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Panzer ziet er heel fijntjes uit Ron, maar daar heeft z'n kleine gestalte zeker mee te maken. En 4 figuren, dit wordt straks zeer aantrekkelijk !
 
Ja Ron de panzer ziet er picobello uit. Mooie details en met de figuren zeer interessant. :)
 
Thnx mannen,

Maar ik zit nog steeds te twijfelen of ze er alle vier op komen want het word wel heel erg druk op dat ukkie.

Ron
 
Ron je werk is prachtig.....:nowink::nowink:....en met zijn vieren er op....er zijn archiefbeelden...waar ze er met veel meer op zitten....ik denk dat het er een beetje van af hangt...hoe je ze denkbeeldig plaatst in het slagveld...maar nogmaals ..knap man....:D:D
 
Vandaag even een winter trui aangetrokken en het panzertje een kleur gegeven van dark yellow met een scheut vernis om niet later weer te gaan lopen knoeien met P= of vernis.

De opliggende delen heb ik een iets lichteren kleur gegeven, de basisverf opgelicht met Buff deze kleuren komen allemaal van Tamiya.

DSC_5569.jpg

En nog trosje los spul.

DSC_5570.jpg

En er komen toch maar twee figuren op heb ik besloten :$

Lekker laten drogen en morgen de decals erop.

Ron
 
Ron,
Ik volg in stilte de vorderingen. Puik werk tot nu toe!

Ik zie op je laatste foto op die tandenstokers een soort putty waarmee je je delen vasthoudt. Wat voor iets is dat? Ik zit contstant te prutsen om kleine onderdelen vast te houden om te spuiten en gebruik tot nu toe dubbelzijdige kleefband.
 
Hi Peter dat spul heet Bleu Tac maar je kan ook van Pritt bijna hetzelfde kopen en dan heet het poster buddy`s althans hier in Nederland.
Maar het lijkt op kauwgom en is voor posters op je muur te plakken zonder schade aan te richten aan het behang/muurverf.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :)

Ik heb ondertussen een URL gevonden ;)

Pritt World: Pritt Poster Buddies

Ron
 
Ron,
Bedankt voor de info (ik leer graag bij). Ik heb hier zo iets liggen van in de Aldi (zelfde werking, ik gebruik die om foto's op te hangen).
Zijn die dingen herbruikbaar na het airbrushen of voor de vuilbak na een spuitbeurt?
 
J e kan ze nog wel gebruiken hoor na een spuitbeurt, het word wel iets moeilijker om het onderdeeltje erop te krijgen maar het lukt wel.


Ron
 
Vandaag de decals erop aangebracht met Set en Sol.

Gelijk een vraagje voor de gebruikers van dit spul, moet je het oppervlakte waar je de Set heft aangebracht nog schoonmaken met iets voordat er een laagje vernis overheen kan????

DSC_5572.jpg

Ron
 
Gelijk een vraagje voor de gebruikers van dit spul, moet je het oppervlakte waar je de Set heft aangebracht nog schoonmaken met iets voordat er een laagje vernis overheen kan????

Bij mijn weten niet.

Erik.

Ene, de tank ziet er goed uit.
 
De Set en de Sol geven nogal eens een ingeschoten vlek. Maar je kan die wegwassen met een in water gedoopt fijn penseeltje. Wel zien dat je de lak niet kapotwrijft of stukken pe toucheert. Zo doe ik het tenminste. Anders even testen of je ineens kan vernissen, op een minder opvallende plek/testplaatje.
 
Das eigenlijk wel een koddig tankstje é ! ^^
 
Ja Famo het is een lief klein tankje :laugh:

GUnit gelukkig hoef ik niet uit te kijken voor PE want dat zit er bijna niet op gelukkig maar wel bedankt voor de tip en de anderen bouwers ook uiteraard.

Het is wel mijn tankje he want er staat een R op :dry:

Ron
 
Bedankt voor de antwoorden heren en ik de vernis direct over de sol heen gezet (nadat deze droog was uiteraard)

Ondertussen weer iets verder en heb ik het begin gemaakt van de slijtage die je kan tegenkomen in de woestijn .
Ziet er nu nog niet echt gezond uit maar dat moet goed komen als ik de filters erop gaat zetten (hoop ik :8 )

DSC_5613.jpg

DSC_5614.jpg

DSC_5615.jpg

DSC_5616.jpg

DSC_5617.jpg

De kleuren worden niet correct weer gegeven op de foto`s omdat ik ze even snel heb geschoten

Ron
 
Ron.......proficiat.......ziet er héél mooi uit...knap behandeld...en zoals je zegt hij blinkt nog hard....maar het zal de belichting wel zijn....maar echt knap......;););)
 
Swa hij glimt dus echt :) en dat komt door de vernis, maar na een aantal filters is de glans wel verdwenen.

Ron
 
De washes en filters zullen de glans zeker terugdringen, en je kan er altijd nog matvernis overheen nevelen als dt nodig mocht zijn. Maar daarmee mag je niet overdrijven want ik heb zo in het begin een model naar de vaantjes geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan