Hoofdsponsor

1/20 Von Braun,s Saturn V - F1 Engine 1/20 [!F]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje kerel ,

de hele kleine zijn inkt drupjes anderen styreen met de revolver pons en heel dunne styreen .
 
WOW dat ziet er weeral prachtig uit bubble.
Het blijft toch altijd weer fraai om te zien hoe een "gewoon" model kan uitgroeien tot zo'n prachtexemplaar.

Mark
 
Dankje kerel ,,

Nou de .... de rolkooi ? of debeschermkooi ? kooiconstruktie ? hoe ie ook genoemd wordt is klaar , meschien wordt ie wel voor het schoonmaken van de motor gebruikt om erbij te komen ? , eerlijk gezegt ik weet het niet :O

maar hij is gemaakt uit messing stang , de buiten lijn uit een stuk .

Morgen verder met de transport wagen .

002-1.png

004.png

005-3.png

006-3.png

008-4.png

ishof_07.png

009-5.png

tot zover ...
 
Ja bubble als die geschilderd is en je plaatst er een foto van naast de originele...
Dan ga je toch een expert moeten zijn om daar het verschil tussen te zien.
Ik ben blij dat ik nog kan verder typen, heel m'n klavier zit onder het kwijl...:P:laugh:
Jongens toch zo mooi. Ik ga gewoon verder zitten k(w)ij(l)ken...

Mark
 
Dankje kerel ,,

Nou de transport wagen is klaar , eerst een MDF plank die ik als base gebruik in tropisch hout look geschildert /gespoten , toen de transport wagen erop en een bijpassend figuurtje .

Nu de motor nog en het figuurtje en het projeckt loopt ten einde .

005-4.png

008-5.png

009-6.png

011-1.png

012.png

013.png

014-2.png

016-2.png

Tot zover ..
 
Tja Bubble,

Wat kan een mens nog zeggen na het zien van zoveel moois ? De kooi-constuctie is een heel knap staaltje van modelbouwen, en dan de manier waarop je het stuk MDF er laat uitzien als een prachtig stuk hout.

Respect, diep respect.
 
Dankje pascal ,

Nou luitjes , projeckt Saturn V F1 1/20 Alamogordo Space Center Museum display diorama is ten einde , vandaag laatste paint werk is klaar , figuur heb ik toch nutraal gelaten .
fun to do , ik doe nou alleen een lift versie en dan wi ik um een tijdje niet meer zien .

00001.png

024.png

001.png

002.png

003.png

003.png

005.png

010.png

011.png

012.png

013.png

016.png

017.png

019.png



020.png

026.png

027.png

029.png

030.png

034.png

036.png

037.png

038.png

039.png

040.png

Tot zover ......
 
Mooi werk Bubble, zal de foto's na het eten in de galerij plaatsen.
 
Dit is al het tweede schitterend model van jou dat ik zie waar je een meisje bij zet... van welk merk zijn die figuren eigenlijk en op welke schaal?
 
Schitterend resultaat bubble. Je raakt er niet op uitgekeken.
Prachtig, gewoonweg klasse.

Mark
 
Hey,

Indd, ik sluit me aan bij voorgaande commentaren, wat een prachtconstructies man....;)
 
Dankje Luitjes ,,

Ik ben op zoek naar grotere styreen platen 50 bij 50 cm , voor het laatste F1 projeckt .

De lifter ;)

attachment.jpg

dat zal de laatste F1 zijn want dat is dan nummer 17 in 3 jaar , heb um wel even genoeg gezien :O
 
Bubble, voor de styreenplaten misschien eens informeren bij onze sponsor Christophe van CIDesign...

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan