Hoofdsponsor

1/20 Von Braun,s Saturn V - F1 Engine 1/20 [!F]

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou luitjes nummer 10 is klaar ,,,, alle details erop en ie kan naar swiss ;)

1_a.jpg

1_b.jpg

1_c.jpg

1_e.jpg

1_g.jpg

1_f.jpg

1_h.jpg

1_i.jpg

1_j.jpg

1_k.jpg

1_m.jpg

1_n.jpg

1_p.jpg

3_022.jpg

1_023.jpg

1_025.jpg

en nu verder mer de mijne :$
 
Schitterend wat je hier weer neerzet, Bubble.
Zou je niet beter professioneel bouwer gaan worden?
 
Mooi man,
knap gedaan.
 
OMG! Ik moet eens wa meer buiten mijn typische domeinen kijken op dit forum! Waanzinnig man, echt topklasse!

More, more, more!!!!!

J
 
Dankje luitjes ,,,, nou exserco ,, nee laten we dat maar niet doen ,,,geeft zo,n verplichting,s tijd schema gevoel ,,
 
Nou Luitjes ,, ik moet wachten op sullentjes voor twee andere thema,s en deze lag nog op de plank , dus heb ik me hier op gestort , de Saturn V F1 1/20 Alamogordo Space Center Museum split version .



ish%2C%2C%2C.jpg

001.jpg

uuu.jpg

vandaag flink wat gedaan lekker conmtructief gehakt gezaagt passen en meten :) en in de raket moet gezaagt :O van euro 300 en in twee delen opgesplits .

b.png

a.png

001.png

002.png

003.png

004202.png

005.png

008.png

009.png

tot zover
 
Hey,

Bubbke jongen, wat moet nen mens daar nu nog op zeggen, ddit zijn museumstukken, wat een klasse man.
Ik volg je maar meestal in stilte, dit is echt wel je ding he....;)
 
belooft weer wat te worden. Was er een specifieke reden waarom ze deze zo plaatsten of was het een nooit afgewerkte montage? De zaag zetten in een 300€ kit, a man's gotta do what a man's gotta do, maar zou toch ook wel eens slikken.
 
Dankje Luitjes , dit constructief styreen hoppe zoals ik het noem :$ ligt me wel , ik gebruik alleen geen tekening , gebruik alleen de foto , maar de motor kom je aan de gewenste maten .

het groffe werk zit erop met messing en styreen , het af detaileren van de sectie I komt nu dmv 8 klemmen en dan in paint .

Heb me zo,n hoofd lamp loep gekocht , kreeg laatste tijdhoofdpijn , en het is weg , kost schijnbaar toch veel inspanning op de ogen 8)

001-1.png

007202.png

008-1.png

009-1.png

006.png

familie kon het even niet laten :dry: dan heeft men gelijk een idee hoe groot zo,n motor is , voorstuk met pompen komt nog

tot zover .
 
Dat is inderdaad een fors model :wow:
Succes met de bouw ervan.

Fred
 
Holy Frack....Bubble....je bent nog steeds...euh.... tja, hoe moet ik dit zeggen. Gewoon schitterend ! Ik volg
 
Dankje kerel !!!

De wandklemmen zijn klaar voor de binnenkant voor de raketkelk , toen laatste details erop met sytreen en toen alles uit elkaar gehaald schuuren in de primer en paint .
dit nu goed laten drogen en dan het fun werk alles weer in elkaar zetten en afdetaileren ..

001-2.png


003-1.png


005-1.png


007202-1.png


009-2.png


011.png


014.png


016.png


015.png

Tot zover ..
 
Imposant ! Mag ik je een vraagje stellen... het valt me op dat je heel weinig verwering aanbrengt. Heeft dat een bepaalde rede ? Op zo'n schaal moet dat toch een extra dimensie geven ?

Mare, geen kritiek enkel een oprecht vraag !

G.
 
Nee geen gekke vraag geert , je weet verweren kan ik goed ,en komt er een kleine beetje erop , maar gezien ik de meeste modellen niet hou , en de afnemer 95 % van nieuw houd ,houd ik meestal iets cleaner qua look , had het zelf ook iets meer roest gegeven gezien het ook buiten staat .
 
Ik blijf het echt intrigerend vinden bubble.
Machtig mooi dit.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Dankje !!

Nou het eerste deel van het totaal diorama is af , genoeg details nu naar de voorkant

001-3.png


004202-1.png


006-1.png


007202-2.png


008-2.png


009-3.png


014-1.png


015-1.png


016-1.png


017.png


019-1.png

Tot zover ..
 
Nou luitjes , het bovenste deel van de motor loopt weer naar zijn einde , heb um deze keer meer details gegeven dmv leidingen , kabels , steunen hardware kastjes , voor deze vind ik het genoeg vanwege omdat ie ook ligt naar beneden .
er komt nog een kooi bescherming op de motor en de steunen achter in de kelk waar ie wordt vast gehouden.

Ik zal hierna nog een maken en dan is het over voor een tijd , zal wel de moeilijkste worden , niet de motor maar de lift die men gebruikte .

f1rocket.png

oo.png

001-4.png

003-2.png

005-2.png

006-2.png

007.png

008-3.png

009-4.png

010.png

Tot zover ..
 
WOW dat zijn weer heel mooie vorderingen Bubble. Ook leuk om eens een foto van jou te zien, kan ik meteen een gezicht bij de naam plakken.

Op diverse foto's zijn er zelfgemaakte rivetjes te zien, die zien er prachtig uit, wat gebruik je om die te maken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan