Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
mijn knutselhoekje
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: mijn knutselhoekje

maerlandt
    Gast

Standaard mijn knutselhoekje

tja, ik vind dat ik ook nie kan achterblijven, dus hier is mijn knutselhoekje.
    ik werk voorlopig ( nog 10jaar denk ik ) nog in onze woonplaats, mijn vrouwtje is me gelukkig gul genoeg om me mijn eigen stekje te geven.maar voor de rest is dit mijn heilig domein en da weten mijn "schatjes" van kinderen ook!!!!!!!

en natuurlijk niet te vergeten mijn waakhond die er op toeziet dat niemand mij stoort en alles veilig op zijn plaats blijft!
    Laatst gewijzigd door pantani; 28-02-10 om 21:37

kurt
    Gast

Standaard

alles bij de hand zie ik, en met een waakhond kan er natuurlijk niets mis gaan

maerlandt
    Gast

Standaard

yep da klopt, ne rasechte waakhond,haha!!!

Standaard

Dat wapen aan de muur (met die 2 bollen) is dat om je af te reageren als het misloopt ?

If you want to save a few horses, drive a Famo

maerlandt
    Gast

Standaard

yep, da klopt, da's om er mee op te kloppen.
    mijn frustratiebol!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maerlandt Bekijk bericht
    yep, da klopt, da's om er mee op te kloppen.
    mijn frustratiebol!
    Hoi Maerlandt,

als ik mij niet vergis noemend ze dit wapen toch " een goede dag"?!
    grtjes John
    -------------

varend schip: löschkreuzer weser
    tri stars sailingboot :p

schip in aan bouw: zee/visarend :eek:

maerlandt
    Gast

Standaard

neenee, dit is een dubbele morgenster.
    een goededag is een soort lans met een stalen pin er bovenop . de goededag was het wapen van de boeren.

Ron
    Gast

Standaard

Het is ook overal hetzelfde bij die modelbouwers altijd een rommeltje

Aparte Engelse Bulldog, in het zwart zie je ze niet vaak, ik heb er zelf ook een hier rondlopen.

Ron

maerlandt
    Gast

Standaard

op de foto toont ie zwart aan , maar in feite is het een tijgermotief op zijn rug en kop.
    onze vorige was ene zoals de meeste bulldogs.
    karakterke hè?

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten