Hoofdsponsor

1/16 sculpt Britse para + Brengun [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rene, een begenadigd figurenman moet echt pigmenten in huis halen, maar hij ziet er veel echter uit nu met z'n vuile broek.

Als deze af is, mag je me de links van een 10-tal foto's doorgeven via pm, dan maak ik asap werk van een Afgewerkte Figuren topic voor deze vechtjas.
 
Als je deze presenteert op een wedstrijd, dan val je toch zeker in de prijzen volgens mij.

WOW!
 
net terug uit Schiedam Excerso...twee keer brons.

op naar de volgende!

als het weer licht wordt ga ik een eindsessie schieten.
Maar ook nog een opstelling maken voor kunstlicht, lastiger met het hoog in deze.
 
Stuur de links maar mijn kant uit Rene, ik geef ze een plaats in de galerij der groten !
 
binnenkort maak ik mooiere foto's Guy.

maar wat is er met de site gebeurd?

groet,

René
 
Heb gisteren de Red Devil live aanschouwt en hij is echt wel mooi geworden, zo met dat zeeschuim en de lichte vervuiling komt het figuur goed tot zijn recht. De basis van de ondergrond (wat hij als how to heeft laten zien) is echt wel passend bij het geheel

O Rene, Deze bedoelde ik gisteren van PF

Fimo werkt perfect, thuisgekomen toch nog effe aan de gang geweest
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja dank je Bert.

uit dat blok kan je een hoop bustes halen..en deze is wat stugger, mogelijk beter om die zwaardjes van de snijden.

die sculpter die je laat zien was vast ook een goede chirurg geweest.
Of hij loopt de hele dag met zo'n vergrootglas op zijn hoofd.

zelf heb ik -3,5 in mijn glazen.
Als ik ze afzet kan ik superdicht op een figuur kijken zonder last te hebben.
Maar dit niveau ligt wel erg hoog ja.

groeten,

René
 
Kan je nagaan, ik doe het met -15 en dan met 1 oog, geloof me, ik zet ook mijn brilletje af hoor, vandaar daar superkleine gereedschap
 
Ziet het eindresultaat in de Galerij der Groten, en aanschouwt met onverholen trots den Britse para, roepende ende tierende naar zijn makkers.

En dan bedoel ik natuurlijk de Afgewerkte Projecten Volledige Figuren.

Tot uw dienst, GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan