Hoofdsponsor

1/35 Stalingrad [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Droop

Guest
Dit diorama toont jullie het Duitse leger dat in de straten nabij Stalingrad halt houdt. Munitie wordt ingeladen en de manschappen kunnen eventjes verpozen voor de slag.

Dit diorama bestaat uit verschillende voertuigen, waaronder Tigers, Panthers, PZKW IV, Kubelwagentjes, Swimmwagens, verscheidene motorfietsen enz. plus een 70-tal figuurtjes.

1_afb10392.jpg

1_afb10393.jpg

1_afb10394.jpg

1_afb10395.jpg

1_afb10396.jpg

1_afb10397.jpg


Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, nou, Droop, je maakt er geen half werk van. 70 fig. Dat is best veel. Zou je eens een foto van verder af kunnen maken. Dan is het verhaal wat beter te zien. (Ben wel een beetje fan van dit soort zaken) cute
 
Het dio van Stalingrad heb ik indertijd in 2 stukken gezaagd en die staan nu op zolder in 2 grote dozen opgeborgen. Tja, m'n rc schepen nemen hier alle plaats in. :8

Ik zal eens kijken of ik die eens terug naar beneden kan halen en dan zal ik er eens enkele totaalfoto's van nemen.

Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, ik kreeg het anders nooit stofvrij én in een (nog hanteerbare) doos opgeborgen.

stof_afdoen.gif


Droop
 
En dan krijg ik commentaar als ik eens een rompje in twee zaag?
Alleszins, mooie dio's! Veel variatie ook, een plezier om naar te kijken!

Johan
 
Jamaar Johan, een pracht van een boot in twee zagen is toch niet het zelfde als een dio('tje), hé? :p


Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan