Hoofdsponsor

1/32 Maginotlinie. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FPH

Guest
Deze maquette stelt de hefkoepel voor van het werk Schoenenbourg en is uitgerust met twee kanonnen van 75 mm Mod 32. Ernaast een observatieklok en een observatie/machinegeweerklok. Schaal 1/35.
De klokken zijn van deodorantbusjes. De koepel heeft een basis van karton met plaaster. De figuur komt van de Renault R35 set van Revell en de baret is van de Airfix Britten op 1/32.

Mvg
 

Bijlagen

  • SCHOEN1a.jpg
    SCHOEN1a.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 57
  • SCHOEN2a.jpg
    SCHOEN2a.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 51
  • SCHOEN3a.jpg
    SCHOEN3a.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 53
Zeer speciaal, ik hou van de desolate sfeer hier, knap dat ene figuurtje tussen die koepels, geeft een goede indruk van de grootte van de delen.
Het feit dat je deze gemaakt hebt met deobusjes, je bent wel vindingrijk iig. Anderen betalen soms veel geld voor hetzelfde resultaat !

Wil je ook hier even de foto's zelf even plaatsen ? Dit is echt aangenamer voor de overige gebruikers, tx mate !
 
Bedankt voor de commentaar.
1 vraagje. Wat bedoel je met "... de foto's zelf even plaatsen"? Heb ik iets over het hoofd gezien?

Nog even iets over de maquetten. De afstand tussen de klokken onderling en de koepel zijn in realiteit veel groter, maar dan zou het niet meer haalbaar geweest zijn met de plaat en ook de ruimte om het kwijt te kunnen...
 
prachtige weergave man
en prima gebruik van wegwerp artikkels
doe ik ook veel
 
Ik bedoel daarmee niet de miniaturen maar de foto's als dusdanig.

Groeten ! GUnit.
 
Wat GUnit bedoeld is, als je de foto's plaatst in je topic en niet als bijlage, dan zijn deze groter en leest het leuker.
Je moet enkel voor de link naar je foto
.
En dan krijg je volgend effect.

637d1261131637-maginotlinie-schoen1a.jpg


638d1261131647-maginotlinie-schoen2a.jpg


639d1261131654-maginotlinie-schoen3a.jpg


Grtz Erik.

P.S. Mooi dio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan