Hoofdsponsor

1/32 Afrikakorps [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Droop

Guest
Dit is een diorama die zich in de hete woestijn bij El Alamein afspeelt.
Hier zien jullie een Duits onderdeel van Rommels' befaamde Afrikakorps dat zijn kamp heeft opgeslagen bij een neergehaalde P51.

Schaal van het dio: 1:32

Veel kijkplezier.

1_afb10362.jpg

1_afb10364.jpg

1_afb10365.jpg

1_afb10366.jpg


Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb eens eerder zo'n dio gezien. Daar zat veel stof op de voertuigen. Dat mis ik eigenlijk wel een beetje. volgens mij is het de bedoeling dat het zich in de woestijn afpeeld toch. Daar is veel stuif zand.
En een tip. Ik heb ooit omdat ik een vliegtuig heb proberen te bouwen dit niet goed gedaan. Dus ook deze in het zand gestoken. Dan is mij opgevallen doordat ik veel naar foto's heb gekeken, dat er altijd een groot spoor is van het vliegtuig. Ook zitten er vaak wat gaten en zo in de romp van het schieten aan de onderkant. Ik heb hem toen met de neus in de grond gestoken. Niet helemaal natuurlijk. En zo de crasch uitgebeeld. Veel stof en zand over de vleugels gestrooid. En met de neus een spoor getrokken in de grond. Opmerking erbij is dat ik het in de jungle heb gemaakt. En niet in de woestijn. ;)

Maar echt heel mooi, super.
 
Ziet er inderdaad beter uit.

Kan het zijn dat enkel de vlieger op schaal 1/32 is en de rest schaal 1/35?
Of heb ik het mis?
Niet dat het echt zichtbaar is hoor, vind het zeer mooi gedaan.
Slechts hier en daar een "schoonheidsfoutje", maar ik wil niet beginnen muggeziften... (kweet zelfs niet of ik het beter zou kunnen)

Ben altijd gefascineerd om te kijken naar modelbouw, dat is voor mij meer dan genoeg om te genieten.

Groeten,
Beyond
 
is zeer mooi gemaakt ik zou het niet beter kunnen denk ik
 
Hey Droop,

Inderdaad, ziet er heel schoon uit, maar ook druk.
 
Very much alive !!! Dit is het soort van diorama's waarvan ik nooit genoeg krijg, veel dynamiek door het aantal figuren, knappe voertuigen, veel sfeer, super dit !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan