Hoofdsponsor

1/35 T-34/85

Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Hallo allemaal,

Hier dan mijn eerste post op jullie leuke forum.
Maar zo te zien ben ik de eerste die hier een topic opend ;)
Dit is een model wat ik een tijdje terug heb gemaakt.

T0163.jpg
T0165.jpg
T0166.jpg
T0167.jpg
T0168.jpg
T0169.jpg
T0170.jpg
T0171.jpg
T0173.jpg
T0174.jpg
T0150.jpg
T0175.jpg
T0178.jpg
T0176.jpg
T0180.jpg
T0184.jpg
T0189.jpg
T0188.jpg
T0187.jpg
T0185.jpg

Tot De Volgende :D
 
Laatst bewerkt:
Hallo Churchill,

aan de naam alleen al vermoedde ik dat je een militaire bouwer was ;).

Je bent inderdaad de eerste hier die militair rollend materiaal tentoonstelt. Volgens wat ik zie, en ik ben geen kenner op dit vlak, is dit zeker niet je eerste die je hebt gebouwd.
Ik vind het zeer geslaagd en hoop hier nog enkele bouwverslagen te mogen vinden van je in de toekomst.

Welkom op ons forum!
 
Hallo Churchill Wilkom hier op dit forum, je hebt een geweldig stukje modelbouw laten zien. Prachtig met die rekken zo verroeste enzo. Met de juiste achtergrond zou je zweren dat het een echte zou zijn. Ga je daar nog iets van een dio omheen maken? Dat zou schitterend zijn. Ook ik ben niet zo militair aangelegd maar dit is toch wel schitterend om te zien. Modelbouw van de bovenste plank. :D Ik ben dan ook reuze benieuwd naar een verlag van jou.
 
bijkomende vraag: kun je een beetje achtergrond info geven van je model, alsook merk en schaal?
 
Ook namens mij eerst en vooral van harte welkom in ons gezelschapje van lijmsnuivers.

Dit is heel zeker niet je eerste tank die je gebouwd hebt, niet?
Die verwering is écht prachtig gedaan. Mijn complimenten.
Ik heb niet echt veel verstand van die pantsertuigen, maar zo'n kunstwerken interesseren me wel.

Ik zou ook graag nog wat ander werk van je zien.
Dus: foto's, en foto's en foto's en foto's en... ... .



Droop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties;)

@ Exserco, het is een kit van dragon op 1/35

@ Droop,ik zal nog wel wat foto posten

@ Modelengeneer, een verslag van mij huidig model zal ik eens posten
 
Zeer mooi, de duitser hebben er seruis mee afgezien in Operatie Barbarossa met de stalin'S T-34.
En het is nog eens de meest geproduceerde tank ooit.

Ook wel min of meer een mijlpaal in de tankgeschiendenis te noemen.
buiten de Tiger natuurlijk.

hier een filmpke van de T-34's YouTube - Panzergrenadier X T-34
 
Mooi stukje kunst die je hier hebt gemaakt.

De verwering van het invreten van de metalen onderdelen is prachtig, het lijkt op een zink anode van een schip die door het zeewater aangetast is, prachtig gedaan, ook de ogen die je aan de tank hebt gemonteerd en de lasnaden zijn supper, modelbouw op het hoogste niveau zou ik zo zeggen.
 
na wat zoekwerk in verband met chippen ben hier nog eens naar aan het kijken en ik wilde eigenlijk eens weten wat de kleuren zijn van de positive en negatieve chip's, alvast bedankt:)


Hoi Kurt,

Ik heb er zelf even mijn artikel moeten bij halen voor de kleuren te kennen die ik des tijds gebruikt heb.

De high-lights zijn gedaan door de basis kleur Humbrol 86 een beetje op te lichte, door er een paar drupjes Humbrol 93 aan toe te voegen.

De chips zelf zijn gedaan met Humbrol 170 waar ik een paar drupjes Humbrol 33 bij heb gedaan.

Cheers,
André
 
Hey churchill,
Holalaaaa , wat een knap tankstje hebben we hier !!!! Goed gedaan, man! ;)
De geschilderde decals geven een realistisch uitzicht aan het geheel ,want in werkelijkheid waren ze er ook gewoon opgeschilderd zonder kaliber.
Applaus op alle banken !

Die skirts (bedsprings) van welk merk zijn die ? Ik heb me er al zot achter gezocht.

Greetings,
Famo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan