Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Militair T-34/85
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: T-34/85

Standaard T-34/85

Hallo allemaal,

Hier dan mijn eerste post op jullie leuke forum.
    Maar zo te zien ben ik de eerste die hier een topic opend
    Dit is een model wat ik een tijdje terug heb gemaakt.

Tot De Volgende
    Laatst gewijzigd door Churchill; 17-04-08 om 21:00

Banned

Standaard

Hallo Churchill,

aan de naam alleen al vermoedde ik dat je een militaire bouwer was .

Je bent inderdaad de eerste hier die militair rollend materiaal tentoonstelt. Volgens wat ik zie, en ik ben geen kenner op dit vlak, is dit zeker niet je eerste die je hebt gebouwd.
    Ik vind het zeer geslaagd en hoop hier nog enkele bouwverslagen te mogen vinden van je in de toekomst.

Welkom op ons forum!

Standaard

Hallo Churchill Wilkom hier op dit forum, je hebt een geweldig stukje modelbouw laten zien. Prachtig met die rekken zo verroeste enzo. Met de juiste achtergrond zou je zweren dat het een echte zou zijn. Ga je daar nog iets van een dio omheen maken? Dat zou schitterend zijn. Ook ik ben niet zo militair aangelegd maar dit is toch wel schitterend om te zien. Modelbouw van de bovenste plank. Ik ben dan ook reuze benieuwd naar een verlag van jou.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Banned

Standaard

bijkomende vraag: kun je een beetje achtergrond info geven van je model, alsook merk en schaal?

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Ook namens mij eerst en vooral van harte welkom in ons gezelschapje van lijmsnuivers.

Dit is heel zeker niet je eerste tank die je gebouwd hebt, niet?
    Die verwering is écht prachtig gedaan. Mijn complimenten.
    Ik heb niet echt veel verstand van die pantsertuigen, maar zo'n kunstwerken interesseren me wel.

Ik zou ook graag nog wat ander werk van je zien.
    Dus: foto's, en foto's en foto's en foto's en... ... .

Droop
    Laatst gewijzigd door Droop; 17-04-08 om 18:51

Standaard

Bedankt allemaal voor de leuke reacties

@ Exserco, het is een kit van dragon op 1/35

@ Droop,ik zal nog wel wat foto posten

@ Modelengeneer, een verslag van mij huidig model zal ik eens posten

Du Saar
    Gast

Standaard

Zeer mooi, de duitser hebben er seruis mee afgezien in Operatie Barbarossa met de stalin'S T-34.
    En het is nog eens de meest geproduceerde tank ooit.

Ook wel min of meer een mijlpaal in de tankgeschiendenis te noemen.
    buiten de Tiger natuurlijk.

hier een filmpke van de T-34's YouTube - Panzergrenadier X T-34

Standaard

Mooi stukje kunst die je hier hebt gemaakt.

De verwering van het invreten van de metalen onderdelen is prachtig, het lijkt op een zink anode van een schip die door het zeewater aangetast is, prachtig gedaan, ook de ogen die je aan de tank hebt gemonteerd en de lasnaden zijn supper, modelbouw op het hoogste niveau zou ik zo zeggen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kurt Bekijk bericht
    na wat zoekwerk in verband met chippen ben hier nog eens naar aan het kijken en ik wilde eigenlijk eens weten wat de kleuren zijn van de positive en negatieve chip's, alvast bedankt

Hoi Kurt,

Ik heb er zelf even mijn artikel moeten bij halen voor de kleuren te kennen die ik des tijds gebruikt heb.

De high-lights zijn gedaan door de basis kleur Humbrol 86 een beetje op te lichte, door er een paar drupjes Humbrol 93 aan toe te voegen.

De chips zelf zijn gedaan met Humbrol 170 waar ik een paar drupjes Humbrol 33 bij heb gedaan.

Cheers,
    André

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kurt Bekijk bericht
    ik heb dat artikel natuurlijk ook in MBM! dat ik daar niet aan gedacht heb
    Geeft niks Kurt de info was met veel plezier gegeven

Standaard

Hey churchill,
    Holalaaaa , wat een knap tankstje hebben we hier !!!! Goed gedaan, man!
    De geschilderde decals geven een realistisch uitzicht aan het geheel ,want in werkelijkheid waren ze er ook gewoon opgeschilderd zonder kaliber.
    op alle banken !

Die skirts (bedsprings) van welk merk zijn die ? Ik heb me er al zot achter gezocht.

Greetings,
    Famo

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten