Hoofdsponsor

highlander van pilipili [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een zeer mooie update.
En indien niet tevreden van de foto's, eens proberen om uw foto's buiten te nemen met gewoon daglicht.
Maakt een wereld van verschil.

Erik.
 
Het wordt al een mooi figuur, ik heb gelukkig? best wel inzicht in kleuren gekregen, mss juist door mijn onvermogen om 100% kleur te zien, om te kunnen filteren wat een neveneffect is van een verkeerde belichting, ik had de "beenwarmers" dus niet als groen gezien, meer toch het khakigeelachtige

Maar je begint wel wat betere foto's te maken
 
tja ik weet het bertus, de belichting voor de kousens geven een verkeerde indruk.:wacko:
 
tja, door de storing in ons clubje hier heb ik jammer geen foto's kunnen doorzenden, want het is om te zeggen dat mijn schotje bijna af is en ik nu nog alleen de opzit nog moet afwerken.maar hopelijk volgen later de foto's...:wacko::(
 
Ik zit hier in spanning af te wachten ! En natuurlijk ontvang ik graag de links van een tiental foto's om in de Afgewerkte Projecten Figuren te plaatsen !

GUnit.
 
ha ik zie dat er een linkje gestuurt wordt en kan worden geopend.
 
Maerlandt, we krijgen nu inderdaad een link te zien. Als je voor de volledige link
, dan krijgen we normaal ineens de afbeelding te zien.

Ik ben meer dan zomaar benieuwd naar je figuur, en ik had je graag ontmoet op de beurs afgelopen zondag, Erik vertelde me dat we mekaar op een haar na gemist hebben, dorie !

Voilà zie :

a_bad_day.jpg
 
yep dat klopt, heb ik ook gehoord.en ok ik ga dat eens proberen met die tekens...8)
 
picture.php

aha! gelukt!!! dat is hier de
fase die gedaan is met de dolk en het zwaard, de foto's met de volmaakte ondergrond komt nog, maar die moeten nog worden genomen, ben al blij da ik het zo al kan tonen!:P:D
picture.php

je ziet dat de schoenen ook al gedaan zijn ,en die heb ik gecombineerd met raw sienna, burnt umber tikkeltje white en schaduwen van raw umber.:unsure:
de digger heb ik een soort ivoren handvat gegeven ( de rijken konden zich dit permitteren) na een tijdje slaat ivoor wat uit naar een wa lichte bruine kant ,dus heb ik deze eerst een onderlaag gestoken van humbrol earthkleur en bij het droog zijn deze telkens maal ( zeker 5 maal) gedrybrusht met white met een tikkeltje paynes grey ( wel hééééééééél weinig !!!!!!)
de foto's voor deze wat dichtbij te zien volgen nog!!!
I'm back in town!!!!!!:8:D
 
Goed dat het je gelukt is en dat het posten een nieuwe boost mag kennen !

Vento'h, hij ziet er goed uit zulle ! Heel mooi op mekaar afgestemde kleuren, en die knietjes : sexy ! LOL
 
Nico , zoals je weet : ik heb nooit getwijfeld aan je kunsten é
Prachtig werk man
 
Amai zeg, nu pas deze topic gevonden en eens gelezen.
Wat een werk man, moet constant een doekje onder mijn kin houden (kwijl, kwijl)
Als mijn Grenadier maar half zo goed komt ben ik al dik tevreden.
Prachtig werk Maerlandt, echt waar. Chapeau.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan