Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Kijk eens aan...toch iets militairs [DONE]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Kijk eens aan...toch iets militairs [DONE]

Standaard Kijk eens aan...toch iets militairs [DONE]

Ik laat maar zien,hé jongens.'t Is soms wel leuk om eens in oudere foto's te sneukelen.
    Deze heb ik gemaakt voor mijn collega's in Schaffen, het trainingscentrum voor para's.
    Je moet dit bekijken als een soort gift/cadeau.Het ontwerp is er ook naar, want dit moest in één keer kunnen gegoten worden.Enkel het hoofd is apart.Ik kreeg hiervoor één van hun volledig bepakte mannequinpoppen(die gebruiken ze voor evenementen) in leen.'t Is een 200 mm

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Dit is dan weer helemaal mijn ding, zeer vakkundig alweer en ik heb ervan genoten tot in het kleinste detail.

Standaard

wow, je maakt me beetje jaloers met je superfijne werkjes van je, doe zoe voort.

Standaard

Ziet er goed uit. Ik begrijp dat je deze ook giet? Dat is mooi. Maar is dit een bouw verslag? Hij staat tussen de verlagen vandaar.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

maerlandt
    Gast

Standaard

who dares wins!

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten