Hoofdsponsor

1/12 Nieuw figuur tutorial [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterke expressie, heel krachtige lijnen, maar vooral de opbouw van je werk zit zo solide in mekaar.
 
Behalve oh en ahh, kan ik hier niks zinnigs aan toevoegen...
Gewoonweg schitterend wat je hier toont.
 
Ik ben van de zelfde mening, dit is buiten gewoon, de figuren doen het goed zo te zien, mooi om te zien.
 
Ik hou niet van al die horror, maar afgezien daarvan kan je enkel stellen dat het vakwerk is !
Ik val in herhaling, zal in stilte verder volgen.
 
das ongelooflijk beestig gedaan! beter dan uw vorig "think".
 
Wat een expressie op dat gezicht, man man, beestig mooi gewoon (alhoewel, gewoon...:s )
 
Hoewel het ook mijn stijl niet is vind ik het heel mooi strak werk, zeker nu ik het zelf probeer zit ik met vol respect te kijken
 
Tjonge man o man. Dit heeft wel diep respect hoor.

Tips geven? Ik zou niet weten wat. Maar vol bewondering volg ik jou topic hier.
 
schitterend :)

is deze ook met creall geconstrueerd, ziet er ook wel fimo-achtig uit qua kleur?


groeten,

Rene
 
Dank voor de commentaren, en voor iedereen een gelukkig en gezond 2010.

Dit is wel degelijk Creall-Therm.Een mix van rode en groene geeft donkerbruin.Voeg daarbij wit en je krijgt deze huidskleur.De rode delen krijg je door een mix van rood en een beetje zwart.

Wat betreft deze onderwerpen: Dit is wie ik ben en het pad dat ik kies.Ik ben zelf de tel kwijt hoeveel keer ik ben benaderd om nu eens eindelijk het belangrijke (zeg maar gerust: Militaire) werk aan te vatten.Hoewel ik technisch bekeken geen enkel probleem zal ondervinden om in dat onderdeel mijn weg te vinden, vind ik dat er reeds genoeg/teveel aandacht aan wordt besteed tav andere modelbouwtakken.Trouwens,als de huidige dominantie van militaire onderwerpen zich verder zet, dan zou men in de toekomst weleens voor verrassingen komen te staan en moeten constateren dat de volgende generatie het laat afweten.Die zijn simpelweg niet geinteresseerd.Ik weet wel dat de jeugd zich eerder bezighoudt met games etc dan met modelbouw, maar als je ze voor de keuze zet om militaire modelbouw te beginnen, of hetgeen waar ik mij mee bezig hou, dan denk ik dat het antwoord klaar en duidelijk zal zijn.
Dit ter zijde.:dry:

@Rene: Ga eens kijken op Twenot/figuren.Ik zat er niet echt naast toen ik zei dat het waarschijnlijk puur militair ging zijn, niet?En dat zonder eerst gaan te kijken:)
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard moet je doen waar je zelf je het best bijvoelt, daarom doe ik ook andere dingen bij mijn eerste stapjes op sculpting gebied, nu ben ik dan wel wat meer geintresseerd in militair, maar dan meer de Allied en Vietnam kant op, duitsers zijn er al te veel naar mijn persoonlijke mening
 
Ik ben een Twenotter Jimmy. Wanneer je ruimte schept aldaar voor een figurenrubriek is de kans groot dat deze zich vult met militair ja.

Robert Jan de Wit posteert er zijn figuurtjes door de eeuwen heen en onlangs liet Rob Plas daar ook mooie andere figuren zien, fraaie indianenbustes die deel uitmaken van zijn verzameling.
Ik denk dat ik niet voor mijn beurt spreek als me opvalt dat dit gedeelte minder gerestringeerd is dan de voertuigenrubriek.

Persoonlijk denk ik dat een aantal mensen daar verrijkt zou zijn met je kennis ( waar ik middels een hyperlink naar mb.be daar al op attendeerde)
De gedachte werd bevestigd en that's it.

Je standpunt is duidelijk en ik volg je lekker gepassioneerd hier.

Rene
 
Anders is dit wel een leuk en interessant forum voor de figurinisten onder ons (wel terugkomen naar dit forum hé ;) )

planetFigure
 
Jiver, gewoon prachtig werk.

Hoelang je doe zo ongeveer over een figuurtje en waar al je de inspiratie toch?

Erik.
 
keer een stomme vraag, als je verft, gebruik je dan acryl of olieverf?
:wacko:
 
en ken je die nog van jou? deze steek ik ook in olieverf, maar ben nu aan het brainstormen hoe ik de laser gaat maken.:wub:
1_dark_maul_2.jpg
1_dark_maul_1.jpg
heb jij een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan