Hoofdsponsor

De Helleheer (Bahaal) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Ik heb hem maar in een nieuwe topic gezet, om later de progressie te tonen.ook een 200 mm.Ook in polymeer:)

Helleheer11.gif
Helleheer12.gif
 
whoeha!! wat duivels mooi....

even een vraag.

werk je, of heb je weleens met fimo gewerkt?
 
Man... man... man... dit is adembenemend mooi :O
Hoe krijg je die vormen daar zo schitterd in?
'k Ben sprakeloos...

Heligroeten,

Nick
 
Nick is helemaal van de kaart zo te horen :D
 
en het basismateriaal waar je mee sculpt is ook een ovenharder, maar dan fijner van structuur?

momenteel is fimo fijn voor me, heb gewoon de harde variant die qua prijs meevalt voor een halve kilo.
 
Ik betaal 20 euro voor een emmer van 2 kg Creall-Therm en die is inderdaad wat fijner en vooral zachter.Maar dat maakt ieder voor zich uit, vanzelfsprekend.
 
bedankt voor je tip.

creall inderdaad goedkoper en de resultaten zijn ernaar.
heb je een hofleverancier?

René
 
Wat jullie daar vertellen is allemaal een beetje latijn maar ik denk dat je een serieuze figurist ben of ben ik verkeerd ?
In ieder geval een zeer mooi figuur !!
 
eeeeeuuuuuh tja latijn das zeker
die latijners maakten trouwens ook hele mooie beelden
in latijnieje
 
Als je dit allemaal zelf scupt, :O petje af.

Heb je een linkje naar dat magische spul?
 
Hey Jiver,

Dit is werk van de bovenste plank hoor.
Respect.

Grtz
Beyond
 
Ik kan me alleen maar bij de vorige reacties voegen, prachtig gewoon (al zou Galaxa nog steeds mijn voorkeur genieten ;) )
 
Ziet er zeer mooi uit, je bent een echte kunstenaar in mijn ogen, ben benieuwd naar de geschilderde versie ;)
Petje af, zo eentje wil ik wel ergens in de woonkamer hebben, dus als je eens een prijs kunt geven van dergelijke figuur, buste of wat je hebt ;)
 
kewl, and from the evil and darkness he will rise up and create havoc and mayhem
 
pfff.....
Jiver, ge hebt geluk dat ik geen admin meer ben. Want ik zou je bannen van het forum. Hoe moet ik nu ooit in godsnaam dat resultaat maar een beetje proberen te evenaren?

Schitterend werk, man!
 
dat is inderdaat prachtig werk en roept ook direkt herinneringen op van de rode ridder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan