Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi Finemolds Y-wing [DONE]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Finemolds Y-wing [DONE]

Standaard Finemolds Y-wing [DONE]

Af en toe zet ik mij eens aan een plastic kit om eens iets anders dan figuren in de vingers te voelen.
    Dit is de 1/72 Y-wing van Finemolds.De Star Wars kits van dit merk zijn zijn stuk voor stuk juweeltjes, zowel qua bouw, afwerking en acuratie.
    Hier was ik net begonnen met schilderen.Ik zit intussen al wat verder.Foto's later.

Boseau
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jiver Bekijk bericht
    Af en toe zet ik mij eens aan een plastic kit om eens iets anders dan figuren in de vingers te voelen.
    Dit is de 1/72 Y-wing van Finemolds.De Star Wars kits van dit merk zijn zijn stuk voor stuk juweeltjes, zowel qua bouw, afwerking en acuratie.
    Hier was ik net begonnen met schilderen.Ik zit intussen al wat verder.Foto's later.

I love fine molds, ik zoek de Millenium Falcon maar deze is overal uitverkocht (((

Ik volg deze build met argusogen

Standaard

Foto's van de vorderingen

Boseau
    Gast

Standaard

Zeer mooie progress, weathering komt mooi door! Ga je er nog schade aan brengen? Blastholes, scratches, etc.?

Mag ik misschien een aanbeveling doen? Ik zou ook nog wat meer bruine tinten in je washes steken?

Succes en héél mooi werk geleverd!

Banned

Standaard

Ik heb het al gezien, we hebben hier weer een toptalent in huis.....

Standaard

Kom ik hier even binnenwippen krijg ik dit op mijn sherm...sterk werk, heel mooi gedaan. Ben ook benieuwd naar het verdere verweerwerk.

suc6
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Ohhhhh boy,,

Man dat ziet er goed uit. Die schilder technieken heb je goed onder de knie. Blijf je zeker volgen. Kan ik veel uit leren.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Thx voor de commentaren.
    In het kort even de werkwijze, die eigenlijk simpel gehouden is.Waarom?Ik wil geen half jaar uittrekken om een model perfect te bouwen en te schilderen.Dan moet ik trouwens de figuren achteruit steken en dat is geen optie.Dus ik probeer om het er cool te laten uitzien in relatief weinig tijd.
    Het basic spuitwerk bestaat uit, eerst volledig mat zwart en daarna met grijs.Ik meng mijn kleuren meestal zelf,dus ik kan geen nrs gevenOp de cockpit zijn hier en daar paneeltjes gespoten om het geheel te breken.Gewoon met tape afplakken en het basisgrijs verlichten of verdonkeren.Een bordeaux plaatje mag ook wel.Het geel is een bijgeleverde decal.
    De afwerking zijn quasi allemaal pastels, behalve enkele buizen die met olieverf zijn gedaan.Pastels vervangen eigenlijk heel fijn airbrushwerk.Met water zijn ze ook gemakkelijk te corrigeren.Door de hoge detailleringsgraad van deze kit kruipt er wel wat werk in, maar wel leuk.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten