Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Dead John [DONE]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 24

Discussie: Dead John [DONE]

Lightbulb Dead John [DONE]

Goeiemorgen,

Deze bust is mijn nieuwste creatie, die ik intussen van een laagje verf probeer te voorzien.
    Als materiaal maak ik veel gebruik van polymeerklei, een plasticine die in een oven kan gebakken worden.Ik maak meestal een mal, want polymeerklei is op oliebasis en dat kan soms problemen veroorzaken tijdens het schilderen.Dus voor mezelf maak ik dan eerst een resin exemplaar dat kan geschilderd worden.
    De schaal is 1/3.

Standaard

dat ziet er prachtig uit.
    ga je ons ook tonen hoe je dit alle maal doet?
    een mal maken voor het resin en dan het gieten er van

schaal 1:3 mooielijk in teschatten hoe hoog het is , kan je er een maat bij zetten want ik schat een 20 a 25 cm maar kan er ook totaal naast zijn. het is een pracht stuk hoor daar kan je terecht erg fier op zijn

Banned

Standaard

Impressive!

Mooie entree die je bij ons maakt. Ik ben blij dat we meer figuurmannen (vrouwen) krijgen hier.

kurt
    Gast

Standaard

amai, knap werk

Standaard

Ja he, dit is van de bovenste plank hoor, wat ben ik benieuwd hoe dit project verder gaat.
    Maak je dan ook bustes van personen die dit vragen??

Standaard

groots!

iets zegt me dat dit inderdaad niet je eerste sculpt is..

gaaf!

René

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amazone Bekijk bericht
    ga je ons ook tonen hoe je dit alle maal doet?
    een mal maken voor het resin en dan het gieten er van
    Ik moet er wel bij vertellen dat ik hier een redelijk professionele uitrusting voor gebruik.Mallen maken en resin gieten met de hand geeft niet zo'n denderende resultaten wat betreft gedetailleerde stukken.Ik zal eens bekijken om in de toekomst een artikeltje te maken over de basics.

O ja, de Dead John buste is ongeveer 15 cm hoog.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pantani Bekijk bericht
    Maak je dan ook bustes van personen die dit vragen??
    Ik heb enkele jaren als prof gewerkt, vooral voor de stripwereld.Ik ben zeer kieskeurig wat betreft onderwerpen, en ik probeer zo veel mogelijk bij mijn leest te blijven.Ik werk nog steeds in opdracht, maar nu voor privé-verzamelaars

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Jiver, ik denk dat we met u een enorm groot talent in huis hebben, het doet me dan ook veel plezier van uw werk hier te kunnen genieten.

Het leidt geen twijfel dat je grondig geschoold ben in deze materie, het ziet er zeer professioneel uit.

Ik hoop stiekem dat je het schilderproces van deze gezellige jongen met ons zal delen.

Vriendelijke groeten van GUnit, enne...van harte welkom hier !

Standaard

Bedankt voor de reactie, en ik ben het met GUnit eens, hopelijk kun je ons forum veeeel bij brengen wat schilderen en zo betreft, waar ik eigenlijk niet aan tweifel.

Standaard

De schildering ben ik al begonnen.Later meer uitleg.

Standaard

Dit is helemaal mijn ding !!!

groet,

René

Banned

Standaard

Mocht je MEER dan 1 exemplaar gieten, laat het me dan maar gerust weten. Dit figuur is werkelijk subliem en dan is hij nog niet geschilderd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht
    Mocht je MEER dan 1 exemplaar gieten, laat het me dan maar gerust weten. Dit figuur is werkelijk subliem en dan is hij nog niet geschilderd.
    Ik heb niet de gewoonte om onmiddellijk te verkondigen dat ik kits verkoop en het is ook niet de belangrijkste drijfveer, maar van de meeste nieuwe figuren zijn er gelimiteerde castings.Op dit moment zijn er dat een zestal.

Banned

Standaard

Hou me desnoods maar op de hoogte via pb.... ik wil namelijk meer figuren schilderen (op mijn werk).... daarvoor heb ik niet zoveel materiaal nodig dan om een model te bouwen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Real Space - John Glenn,s Re Entry mercury 1/12 [!F]
    By bubblegum in forum Ruimtevaart & Science Fiction
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 07-04-10, 19:08
  2. Dead John.
    By GUnit in forum Afgewerkt project figuren bustes
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 14-12-09, 19:37
  3. schaal: Andere - Long John
    By wet sellery in forum Afgewerkt project auto's