Hoofdsponsor

1/35 Shmira M151A1 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha Wim
Ziet er weer mooi uit hoor .
Je gaat snel hoor .
Nog veel succes ermee
 
Dank je Davey, maar heel snel wil ik dit niet noemen :laugh:.

Het stuur inmiddels geplaatst en wat foto's gemaakt van het eindresultaat.
Met het resultaat ben ik zelf tevreden, bij een volgende kit wil ik de kleurschakeringen iets subtieler gaan proberen te maken; iedere keer weer een stapje verder.











 
Laatst bewerkt:
Knap gedaan Wim, ik had deze topic nog niet gezien, maar ik vind het een prachtig resultaat. Komt er nog een dioramaatje onder?
Christophe
 
Dank je Christophe.
Een dioramaatje vind ik wel mooi, maar dat komt misschien in de toekomst wel, voorlopig heb ik hier mijn handen al vol aan (en met al mijn andere projecten ;))
 
Mooi gedaan hoor Wim
Zou er zelf totaal niet ontevreden mee zijn !
knap !
 
Dank jullie wel!
Voor mijn kunnen ben ik er best fier op....
 
Wim, je zei het al, bij de volgende kit wil je weer een stapje verder gaan, prachtig vind ik dit ! Het ziet er anders niet verkeerd uit, er zitten mooie kwaliteiten in. Volgende keer nét iets subtieler werken dacht ik, bij het aanbrengen van je stof/zand. Op de foto's komt het me voor of het net iets te streperig is. Maar ik kan abuis zijn hoor...
 
Wim, je zei het al, bij de volgende kit wil je weer een stapje verder gaan, prachtig vind ik dit ! Het ziet er anders niet verkeerd uit, er zitten mooie kwaliteiten in. Volgende keer nét iets subtieler werken dacht ik, bij het aanbrengen van je stof/zand. Op de foto's komt het me voor of het net iets te streperig is. Maar ik kan abuis zijn hoor...

Je bent niet abuis hoor, dat viel mij zelf ook al op en dat is een puntje waar ik bij een volgend model meer op ga letten.
 
Het is een mooi kitje geworden Wim en zoals gezelf zegt bij een volgend project je technieken wat verbeteren
en dat is het leuke aan onze hobby.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan