Hoofdsponsor

1/35 BM-13 Katyusha (Zvezda)

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PeterC

Guest
Na mijn vuurdoop (http://www.modelbouwen.be/show-uw-afgewerkte-projecten-hier/3291-zis-44-ambulance.html ) hier een ander modelletje dat ik enige tijd geleden heb afgewerkt. Het betreft een BM-13 Katyusha (model van na WOII). Ik heb het modelletje gebouwd zoals voorzien op het plan. Geen bijkomende details, geen PE (ik heb nogal dikke vingers). De bouwdoos zelf heb ik al ven verschillende merken gezien (Italeri, Revell en Zvesda).

Het schilderwerk is volgens hetzelfde stramien als bij de Zis 44 ambulance (dezelfde kleuren werden gebruikt) en ja dezelfde groene verfsporen zijn terug te vinden op de banden :D
Hier enkele foto's:

De bouwdoos:
_IMG_2613.jpg

Enkele aanzichten:
_IMG_2601.jpg

_IMG_2603.jpg

_IMG_2605.jpg

_IMG_2606.jpg

_IMG_2608.jpg

_IMG_2610.jpg

_IMG_2612.jpg

Opmerkingen? Commentaar? Shoot!
 
Een mooi model (die ik hier ook nog liggen heb van Italeri, in mijn stapel "nog te maken" :8 )

Ik mis echter een beetje het stof die zo'n wagens verzamelen...

Maar zeker een mooi gebracht model, zeker als het nog maar als "beginner" is gemaakt ;)

Grtz,
Beyond
 
een mooi model, prachtig gemaakt en gespoten. knappe verwering. meer kan ik daar niet aan toevoegen. proficiatApplaus
 
Zeer netjes.
Dat lijkt me daar een mooie verzameling bij U.

Erik.
 
Knap gemaakt zou ik zeggen.

Ik zie dat hij SFTB gemaakt is , ge zou eens een PE-setje op een model moeten zetten, ge zult zien dat dat je details veel beter laten uitkomen.

Een pastelkleurtje (of pigmentje) en een beetje roest ?

Ik probeer maar enkele tiptjes te geven hoor;) want ik vind dat ge toch goed op weg bent !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan