Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Militair BM-13 Katyusha
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: BM-13 Katyusha

Standaard BM-13 Katyusha

Na mijn vuurdoop (http://www.modelbouwen.be/show-uw-af...ambulance.html ) hier een ander modelletje dat ik enige tijd geleden heb afgewerkt. Het betreft een BM-13 Katyusha (model van na WOII). Ik heb het modelletje gebouwd zoals voorzien op het plan. Geen bijkomende details, geen PE (ik heb nogal dikke vingers). De bouwdoos zelf heb ik al ven verschillende merken gezien (Italeri, Revell en Zvesda).

Het schilderwerk is volgens hetzelfde stramien als bij de Zis 44 ambulance (dezelfde kleuren werden gebruikt) en ja dezelfde groene verfsporen zijn terug te vinden op de banden
    Hier enkele foto's:

De bouwdoos:

Enkele aanzichten:

Opmerkingen? Commentaar? Shoot!
    Groetjes,
    Peter

nihil sine labore

Standaard

Een mooi model (die ik hier ook nog liggen heb van Italeri, in mijn stapel "nog te maken" )

Ik mis echter een beetje het stof die zo'n wagens verzamelen...

Maar zeker een mooi gebracht model, zeker als het nog maar als "beginner" is gemaakt

Grtz,
    Beyond

kurt
    Gast

Standaard

een mooi model, prachtig gemaakt en gespoten. knappe verwering. meer kan ik daar niet aan toevoegen. proficiat

Standaard

Zeer netjes.
    Dat lijkt me daar een mooie verzameling bij U.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Knap gemaakt zou ik zeggen.

Ik zie dat hij SFTB gemaakt is , ge zou eens een PE-setje op een model moeten zetten, ge zult zien dat dat je details veel beter laten uitkomen.

Een pastelkleurtje (of pigmentje) en een beetje roest ?

Ik probeer maar enkele tiptjes te geven hoor want ik vind dat ge toch goed op weg bent !!

If you want to save a few horses, drive a Famo

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten