Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Vliegend Militair Messerschmitt Me P-1111 1/72
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Messerschmitt Me P-1111 1/72

Standaard Messerschmitt Me P-1111 1/72

uit verveling, en om eens mijn zinnen te verzetten, heb ik de laatste dagen me even bezig gehouden met dit Luft46 model.

het model is een PM Model 1/72 Messerschmitt P-1111. vanbinnen heb ik een aantal aanpassingen moeten doen, vooral aan de inlaten die regelricht door het toestel heenkijkten. dus deze zijn vanbinnen afgewerkt met een paar trips dunne styreen en vervelgen ingezwart. het model past nog redelijk goed in elkaar, maar op een aantal plaatsen zijn aanpassingen of plamuur vereist, vooral aan de neus. het dat voor het neuswiel is ook te klein, dus deze heb ik nog een smoeten vergroten door er met een duimspijker in te prikken.

al bij al is het er nog goed uitgekomen, de verf op de vleugels en canopy is deze keer niet door het papier gekomen wat ook weer een opluchting is.

ik heb wat extra decals aangebracht vanwege dat de kit enkel maar de vleugeldecals had, dus heb uit de reserves een paar decals van een revell Flitzer erbij gehaald en een paar vooraf afgedrukte swastika's.

dit is de eerste van een kleine serie Luft'46 modellen dat ik in elkaar aan het steken ben, andere die volgen zijn de Lippish P13a (1/72 van PM), Horten Ho-229V7 (2 zitter van PM; niet de 1-zitter van revell) en een Focke Wulf Flitzer (1/72 van revell).

kurt
    Gast

Standaard

een hele speciale camo! hoe heb je die groene vlekken daar zo opgekregen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kurt Bekijk bericht
    een hele speciale camo! hoe heb je die groene vlekken daar zo opgekregen?
    de groene vlekken heb ik aangebracht met een oude harde verfkwast.
    de haren waren veel te hard voor te schilderen, maar voor de schilfer camo bleek te nog goed

Standaard

Nils, plak jij iets af als je schildert en gebruik jij decal set of sol, omdat je die decals wel goed ziet zitten.

Verdun jij je verf? Zo ja met wat? Welke verf gebruik je?

Standaard

is proper he mooi gedaan maat
    ten einde iedereen goed te bedienen is het noodzaak bestellingen te plaatsen via een pb
    http://www.what-ever.be/

kortijkse steenweg 367 9800 Deinze open van 10 tot 18 zondag en maandag gesloten
    nieuw afhaal punt te oostende zandvoord straat 151 8400 oostende op afspraak

wouteb
    Gast

Standaard

Je hebt precies niet afgeplakt voor het schilderen, voor de rest ziet het er goed uit.

merlijn432
    Gast

Standaard

Ziet er best goed uit

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/32 - Messerschmitt Me163B KOMET
    By F. Werkhoven in forum Militaire vliegtuigen / Helikopters
    Reacties: 21
    Laatste bericht: 08-11-09, 20:34
  2. schaal 1/24 of 1/25 - Messerschmitt BF 109 E
    By dikkie dik in forum Militaire vliegtuigen / Helikopters
    Reacties: 13