Hoofdsponsor

1/48 F-16 Wild Weasel [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een beetje aan de Exhaust gewerkt.
Heb nadat ik het onderdeel in de primer had gespoten er een grijze metaalkleur op gespoten, ook aan de binnenkant, aan de buitenkant heb ik er dan nog een donker blauwe shading op gedaan, en terug een laagje metaalkleur, als deze droog is zal ik hem gaan verweren, tussen de bladen moet hij nog wat donkerder worden gemaakt, ook aan de binnenkant verweren :)

IMG_6610.png

IMG_6608.png

IMG_6611.png

IMG_6613.png

En de pitot heb ik bewerkt zoals B-art vertelde met tape en druppeltje lijm, ook nog wat plamuur er op gedaan, deze word nog bijgewerkt en geprimed.
IMG_6609.png

De deurtjes voor het landingsgestel heb ik aan de binnenkant gespoten met witte primer.
Ook de wieldoppen hebben een witte primer gekregen.

Tot zover deze update.
 
Die pitot ziet er een pak realistischer uit!
Heb je die exhaust ook gespoten met Revell aqua?
 
Die pitot ziet er een pak realistischer uit!
Heb je die exhaust ook gespoten met Revell aqua?

Inderdaad, deze is met aqua Revell gespoten
De metalic is nr Aqua Revell 91
Het blauwe is nr Aqua Revell 56

Heb de pitot net in de primer gespoten, ziet er netjes uit, bedankt voor tip.
Nu ben ook op zoek hoe ik het landingsgestel een beetje kan bij scrachen qua bedrading enzo, is niet zo simpel, dus effe op zoek :)
 
Tjonge jonge, zo nu en dan kom ik eens kijken hier om toch de plaatjes te bekijken enzo.. Maar je word een echte prof hier... :) Wel scheepjes blijven bouwen he.
 
Ok, deze gaat aan de kant voor spare parts, niet te doen hoe slecht deze stukken passen, en ook stukken missen, als ik hem dan zou willen maken in actie zonder landingsgestel, dan passen zelf de deuren niet om hem zo te bouwen, ik heb er genoeg van, als ik het bovenste deel van de romp op het onderste presenteer komt mijn haar recht, + de panellines die er op liggen, ik heb er geen zin in om zo te werken. Dus deze gaat in de doos en word gebruikt voor spare's voor een volgende GOEIE viper. Een beetje uitleg over de doos moet ik niet doen denk ik, hiermee is alles gezegd, de kit is niet goed.
 
Ik was te snel met m'n reactie in je andere F-16 topic.
Soms is het inderdaad beter om een kit verticaal te klasseren, zeker één met zo'n belabberde pasvorm als deze...
Ik vrees dat ik er zo ook nog een paar in de kast heb liggen :P
 
Ik was te snel met m'n reactie in je andere F-16 topic.
Soms is het inderdaad beter om een kit verticaal te klasseren, zeker één met zo'n belabberde pasvorm als deze...
Ik vrees dat ik er zo ook nog een paar in de kast heb liggen :P

Ik hoop voor jou dat ze beter gaan passen en alle stukken aanwezig zijn ;)
 
Dirk,

De kit niet weg gooien, het is een prima basis om er een "ineengestuikte" of "comic" F-16 mee te maken. Zoiets als dit bijvoorbeeld :

F-16FighterJetsArtPhoto.jpg


Geen simpele verbouwing, maar wel heel leuk ^^

Groeten

Wet Sellery
 
Hahahaha dit ziet er leuk uit, maar ik doe hem niet weg, is een soort test project geworden nu, ik spuit nu eerst op deze en dan pas de goeie ;)
Ook zal ik verschillende manieren uittesten op dit model om de verf er ook terug af te krijgen, zo test ik er op los :)
 
Recensie "F-16 Wild Weasel "

Ook al is het een project die ik niet meer ga afwerken en zal gebruiken voor spare parts en test om op te spuiten, toch wil ik het een en ander over deze kit zeggen.

Is een kit moeilijkheidsgraad 3
Aantal stukken 5/10
Niet teveel giet randen aanwezig 7/10
De bouw beschrijving zit goed in elkaar 7/10

Sommige stukken passen niet helemaal 2/10
De Canopy is niet zeer helder 5/10

Voor de rest is het een aanrader

Mijn punten op 10 voor deze bouwdoos 5

1_IMG_2177.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan