Hoofdsponsor

1/20 Maschinen krieger "Fliege" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt bijna spontaan tot leven te komen !
 
Hoi allemaal,

Vandaag heb ik alles eens in elkaar gestoken voor te zien hoe ver we staan.

Ik heb nog wel niks vast gezet zodat ik hem nog uit elkaar krijg voor het spuiten.

Er moeten nog een paar kleine dingen aan gebeuren voor hij een kleurtje krijgt.


0017.jpg
0018.jpg
0019.jpg
0020.jpg
0021.jpg

Cheers,
André
 
Ik heb je stilletjes gevolgt Churchill , het ziet er zeer goed uit en netjes gebouwd .... ik ben benieuwd naar je vervolg ....

Gr Bubble
 
Bubble bedankt voor hem te volgen het vervolg komt er snel aan ;)
 
Zo de bouw is volledig klaar, nu kunnen we ons toeleggen op het kleurtje

0031.jpg
0032.jpg
0033.jpg

Cheers,
André
 
Het ziet er echt wel heel erg tof uit, maar iets in me vraagt zich maar steeds af (ok, ik weet dat het allemaal 'what-if' is) waar die halve rotor op z'n rug voor kan dienen, want die kan dus nooit of te nimmer voldoende lift creëren om h'm in de lucht te krijgen he.

En nog steeds ben ik zo'n kitje nog niet tegen het lijf gelopen, alhoewel ik reeds van m'n tienerjaren (toen ik nog naar Koldorak keek) eens zo'n ding wil bouwen. (Spijtig dat ik nog zelf geen centjes had toen Revell een hele serie uitbracht van dat soort dingen)
 
Kleurtje ? hoezo kleurtje, ziet er toch goed uit zoals ze (ie) is ?
 
Zo ik heb een beetje zitten prullen aan sokkel waar dat mij M.A.K. komt op te staan.

0136.jpg
0141.jpg

Cheers,
André
 
Ola, dat wordt straks weer tot in de kleinste puntjes afgewerkt, wordt ongetwijfeld top !
 
Zo het is alweer een tijdje geleden maar toch nog eens een kleine update voor de liefhebbers ;)

0146.jpg
0145.jpg

Cheers,
André
 
Hoi,

Vandaag heb ik een paar nieuwe naamplaatjes gemaakt, maar nu weet ik niet goed welk ik zou nemen.

Naar welk gaat jullie voorkeur???


0148a.jpg
0149a.jpg
0150a.jpg


Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan