Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
SciFi Maschinen krieger "Fliege" [DONE]
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 51

Discussie: Maschinen krieger "Fliege" [DONE]

Standaard Maschinen krieger "Fliege" [DONE]

Hoi allemaal,

Even eens wat anders voor te bouwen waar we ons eens lekker op kunnen uitleven zonderons zorgen te maken of het wel of niet historisch correct is.
    Gewoon eens lekker doen waar we zin in hebben

Cheers,
    Andre
    Laatst gewijzigd door Jadefalconguard; 14-02-11 om 22:52

Standaard

Whoet...Makje. Zeer leuke kits om te zien. Heb er nog nooit een gemaakt, maar deze volg ik met interesse.

Suc6
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Banned

Standaard

't Is in elk geval weer iets speciaal.

Laat er maar je kunsten op los, zou ik zeggen.

Standaard

Is iets futuristisch.
    Komt dit van een TV-serie of is het zo maar iets?

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

Hoi allemaal,

Het is weer iets speciaals maar daar hou ik wel van

Erik het is niet van een tvserie of zo iets het zijn modelen van Modelkasten.
    Jup van het merk van de update set met tracks.

Modelkasten

Cheers,
    André

Standaard

Zo hier zijn de eerste foto's en natuurlijk de eerste aanpassingen.
    vandaag lekker liggen prutsen een de rechterarm.

en nu met al de aanpassingen

Cheers,
    André

Standaard

Zo vandaag was zijn loopwerk aan de beurt

De basis van de benen is klaar nu de details nog.

Cheers,
    André

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelbouwerke Bekijk bericht
    Is iets futuristisch.
    Komt dit van een TV-serie of is het zo maar iets?

Erik.
    Is eigenlijk een volledig fictief verhaal. Zeg maar een "What If" situatie uitgewerkt door Kow Yokoyama voor een Japans modelmagazine in de jaren '80 en werd bekend onder de naam SF3D

Kow heeft letterlijk en figuurlijk alle figuren vanaf scratch gebouwd. Voor het magazine werden er nog twee andere personen aangetrokken voor een verhaallijn en voor visualisatie (tekening ed). ik dacht dat het verhaal nooit is afgeraakt (heeft maar een beperkt aantal jaar gelopen via maandelijkse afleveringen).

Schijnbaar is er een rechtzaak geweest en toen het terugkwam noemde het plots Mschinen Krieger ZbV3000.

Een correcte verhaallijn kan ik je jammer genoeg niet geven omdat er verschillende versies zijn, het is naar mijn weten nooit correct vertaald vanuit het Japans.

Anderzijds zijn er heel wat Japanse firma's die er op gesprongen zijn, Modelkasten, maar ook Hasegawa. Als je nog een originele MaK kan vinden (dus een SF3D) zul je veel geld moeten neertellen, want die beestjes zijn +20 jaar oud en zeer moeilijk te vinden
    OT : knappe start ben benieuwd naar het vervolg

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...

Standaard

@ Jadefalconguard hier is het vervolg al

Ondertussen staat de romp of hoe je het ook noemt ook in elkaar.
    Ook hier het zelfde als bij de benen is het weer de basis waar aan we onze fantasie nog op moeten los laten!!

Cheers,
    André

Standaard

Je vliegt er nogal in André
    En die aanpassingen maken het hem helemaal he, is mooi om zien hoe het gemaakt is en hoe het tentoongesteld word, bedankt.

Standaard

@ Dirk we hebben gewoon wat vitesse pilletjes gepakt

Cheers,
    André

Standaard

Ziet er in elk geval stoer uit. Ik heb al sporadisch eens een bouw van dergelijke dingen gezien, zelfs eens een link tegen gekomen naar een 3D filmpje over die dingen, maar ik ben nog nooit zo'n doos tegen het lijf gelopen. (nu ja, ik veronderstel ook niet dat die doosjes langs de straat wandelen...)
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Nee Dany op straat ben ik er spijtig genoeg nog nooit een tegen gekomen.

Aangezien ik nooit bestel in het buitenland via de pc om de simpelen rede dat ik geen visa heb is het zeer moeilijk voor aan deze kitjes te komen
    Maar je hoeft niet schoon te zijn voor gelukt te hebben en ben dan toch in het bezit geraakt van twee van deze kits

Cheers,
    André

Standaard

André, normaal kun je tegenwoordig ook Paypal gebruiken zonder VISA als ik me niet vergis. Nog zo handig, overschrijven vanaf je gewone rekening en je hebt fondsen voor aankopen. Meeste online winkels werken met Paypal.

KWestie dat we nog wat vand eze beestjes te zien krijgen

Standaard

Zo hier weer wat foto's.
    Ondertussen zijn de armen en de benen zo goed als klaar.

Cheers,
    André

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 10
    Laatste bericht: 02-08-08, 00:04

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten