de belangrijkste hoek van mijn hobby-kot!
de belangrijkste hoek van mijn hobby-kot!
ik zie dat het belangrijkste er instaat zoals bij mij een ijskast vol bier
ziet er een hele mooie hoek uit hoor waar je uren aan een stuk kunt modelbouwen![]()
Ziet er zeer goed uit, en zeker die mooie draaibank![]()
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Jup, mooie ruimte met ginds ook het raam waar de vrouw des huizes op komt rammen als je er al u-ren in zit.
Mooie hobbyruimte, en knap ingericht. Ziet er heel wat deftiger uit dan de "stal" waar ik mijn modellen in mishandel
"Wet Sellery"
alles bij de hand, leuke plek om te bouwen![]()
Dat is nu eens een deftige bouwplaats
If you want to save a few horses, drive a Famo
Die kant heb ik speciaal voor de foto opgeruimd :-) De andere kant... da's voor 't ogenblik iets anders...
Het is een vrij grote ruimte (ca. 40m2) die ik echter vóór de winter nog moet isoleren of 't zal noppes modelbouw zijn als de temperatuur teveel daalt! Ooit heb ik er nog ULM vliegtuigen gebouwd maar de laatste 10 jaar werd de ruimte als werkplaats gebruikt voor verbouwingen aan de woonst. Nu wordt ze tot hobby-ruimte omgetoverd.
PS: Die kast lijkt op een frigo... maar is een kast. Het bier wordt me aangebracht door mijn vrouwke! En gij nu!
Mooie werkplek.
En dat isoleren dat ken ik.
Moet dat ook nog doen.
Erik
Grtz Erik.
Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.
als ik op mijn vrouw moet wachten tot ze een pint brengt dan sterf ik terplekke
houden zo je hebt ze goed opgeleert![]()
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: