Hoofdsponsor

1/35 1/35 conversie/sculpt Duitser Normandië. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rene, ik heb, al enkele jaren geleden ondertussen, een start gemaakt met een Amerikaanse para.

In de schaal 1/16.

Ik wilde het werk "Warrior From The Sky !" titelen, maar omdat BOB opeens voor een totale verzadiging aan 101st AB figuren zorgde, heb ik hem niet verder afgemaakt. Het moet wel origineel blijven eigenlijk.

Het hoofd heb ik zelf gesculpteerd. Het is een indiaan (verwijzende naar Currahee !), ik zal hem volgende keer wel 'ns terloops mee fotograferen in de achtergrond. Ook de uitrusting heb ik zelf vervaardigd. Het is een stukje uit het verleden geworden, meer niet, maar ik zou hem voor geen geld van de wereld in de vuilnisbak kieperen.
 
Laatst bewerkt:
Dit figuurtje ziet er subliem uit GUnit, echt waar, zeer geslaagd.

Ben al benieuwd naar het kleurtje ;)

Grtz,
Beyond
 
nee, zou hem ook niet weggooien Guy.

Maar dacht even, zou tof zijn om te zien hoe je deze tarnjacker twee keer zo groot aanpakt.
Eigenbelang dus en als ik het zo zie heb jij alleen hoofdje, helm, flesje, granaat, riemgesp, gasmasker, gamelleke, schoenen en een wapen naar keuze nodig.

gezien ik je een Enfield of een K98 kan aanbieden heb je qua tijdsvak wat speling dan...^^

dub ook of ik eens een trenchcoater ga maken namelijk.

boe, nog zoveel te doen...

R.
 
Erg tof dat je dit aanbiedt Rene, het zal er zeker eens van komen.

Ik begrijp je wat dat dubben aangaat, we worden continu met inspirerende onderwerpen om de oren geslagen, het is om nuts van te worden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan