Hoofdsponsor

1/24 mercedes clk dtm original teile

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kleinen

Guest
dit is een model die ik gebouwd heb voor mijn time machine
eigenlijk nog niet lang geleden afgewerkt
 

Bijlagen

  • IMG_1244[1].jpg
    IMG_1244[1].jpg
    24 KB · Weergaven: 27
  • IMG_1246[1].jpg
    IMG_1246[1].jpg
    23,7 KB · Weergaven: 28
  • IMG_1247[1].jpg
    IMG_1247[1].jpg
    25 KB · Weergaven: 31
Ziet er ook zeer netjes uit hoor, zijn dat allemaal decals of ook gespoten??
 
Mooi model en strak Decal werk zo te zien op de foto`s

Ron
 
Kleinen,

wil je eens proberen om je pics te uppen in het album en ze dan in te voegen in je verslagje i.p.v. ze als bijlage in te voegen? Dit verhoogt de leesbaarheid van het forum.
 
Er zitten wel geen rupsen onder maar ik vind het toch wel zeer knap ,Kleinen ;)
 
dank u maar het moeilijkste aan het model zijn de decals omdat het tamelijk grote vellen zijn en heel en ik zeg heel veel decasol aan te pas komt
 
Ik heb eens ergens gelezen dat er sommige mensen zijn die de decals dan in de paneellijnen doorsnijden met een héél scherp mes. Het stukje dat in de panneellijnen dan eventueel zichtbaar wordt wegens gebrek aan decal, kleuren ze dan bij. (Ik dacht dat dit van Scale Auto Magazine afkomstig is)
 
Da's geen kleinen bier...hier. Schoon modelletje is dit.
 
ivm het doorsnijden van de decals:je kan het zo doen maar met een vaste hand dan denk ik ikzelf heb het nog nooit geprobeerd .
maar met de decasol en zeker met het rode potje die het agressiefst is hoef je dat niet te doen want de decasol legt de decals mooi in de groeven (natuurlijk met veel geduld)
 
Good job! It looks sweet. I have a same kit that I have to build for a friend who loves Mercedes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan