Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend mercedes clk dtm original teile
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: mercedes clk dtm original teile

kleinen
    Gast

Standaard mercedes clk dtm original teile

dit is een model die ik gebouwd heb voor mijn time machine
    eigenlijk nog niet lang geleden afgewerkt
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)
      You can't download the attachment before replay

Standaard

Ziet er ook zeer netjes uit hoor, zijn dat allemaal decals of ook gespoten??

Ron
    Gast

Standaard

Mooi model en strak Decal werk zo te zien op de foto`s

Ron

Banned

Standaard

Kleinen,

wil je eens proberen om je pics te uppen in het album en ze dan in te voegen in je verslagje i.p.v. ze als bijlage in te voegen? Dit verhoogt de leesbaarheid van het forum.

coco
    Gast

Standaard

hey kleinen ,

mooi model trouwens

kurt
    Gast

Standaard

knappe racewagen

Standaard

Er zitten wel geen rupsen onder maar ik vind het toch wel zeer knap ,Kleinen

If you want to save a few horses, drive a Famo

kleinen
    Gast

Standaard

dank u maar het moeilijkste aan het model zijn de decals omdat het tamelijk grote vellen zijn en heel en ik zeg heel veel decasol aan te pas komt

Banned

Standaard

Ik heb eens ergens gelezen dat er sommige mensen zijn die de decals dan in de paneellijnen doorsnijden met een héél scherp mes. Het stukje dat in de panneellijnen dan eventueel zichtbaar wordt wegens gebrek aan decal, kleuren ze dan bij. (Ik dacht dat dit van Scale Auto Magazine afkomstig is)

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Da's geen kleinen bier...hier. Schoon modelletje is dit.

kleinen
    Gast

Standaard

ivm het doorsnijden van de decals:je kan het zo doen maar met een vaste hand dan denk ik ikzelf heb het nog nooit geprobeerd .
    maar met de decasol en zeker met het rode potje die het agressiefst is hoef je dat niet te doen want de decasol legt de decals mooi in de groeven (natuurlijk met veel geduld)

youngtiger1
    Gast

Standaard

Good job! It looks sweet. I have a same kit that I have to build for a friend who loves Mercedes.

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/24 of 1/25 - Mercedes 540 K
    By ExSerCo in forum Afgewerkt project auto's
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 09-09-09, 10:05

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten