Hoofdsponsor

1/35 sd.kfz 7/2 met 37mm Flak en aanhanger [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PatrickR

Guest
Ik ben begonnen met deze kit van Trumpeter. Is meteen mijn eerste kennismaking met "lasercut" pieces....

Ik hoop wat aanmoedigingen en tips van jullie, aangezien ik echt een "bleuke "ben :(

Hier alvast een fotootje van de doos... als dit lukt komen er nog uiteraard!!
 

Bijlagen

  • DSC_0290.jpg
    DSC_0290.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 31
goed gekozen ik ben ook aan een sws mit flak 43 bezig en is ook 37 m lengte van loop.
die van mij is revell en telt 393 deeltjes
success met de bouw en maak er iets moois van he

doomwad
 
Bij deze de eerste fotootjes!

Al bij al een zeer uitgebreide bouwdoos (+ 900 stuks + 20 sprues!!)
De kwaliteit van de stukken lijkt me prima mee te vallen.
Op een enkel stukje na niet te veel opvullen precies...
Wat denken jullie..?
 

Bijlagen

  • DSC_0293.jpg
    DSC_0293.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 16
  • DSC_0299.jpg
    DSC_0299.jpg
    28 KB · Weergaven: 21
  • DSC_0297.jpg
    DSC_0297.jpg
    38,5 KB · Weergaven: 17
  • DSC_0301.jpg
    DSC_0301.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 20
Ik vind de kwaliteit er zeer goed uitzien hoor, is dit altijd zo met Trupeter??
Veel succes met de bouw.
 
ziet er een heel mooie kit uit, en je bent al goed begonnen. veel plezier en succes met de bouw;)
 
Succes ermee Patrick, Trumpeter levert zeer verdienstelijke kits af, zo ook deze precies.
 
Ik wist tot enkele weken geleden zelfs niet dat er iets anders bestond dan "Revell" :-)
Heb al veel bijgeleerd ondertussen, mede dank zij dit forum trouwens!
 
Weer ietsje verder gevorderd..

Weer een stapje verder.
Heb de motor alvast een laagje verf gegeven (zoals voorgesteld op de bouwplannen)

Ik ben benieuwd naar jullie opmerkingen!!

Let op: ik ben een beginneling hé:wub:
 

Bijlagen

  • DSC_0302.jpg
    DSC_0302.jpg
    33,7 KB · Weergaven: 21
  • DSC_0303.jpg
    DSC_0303.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 19
  • DSC_0304.jpg
    DSC_0304.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 21
  • DSC_0305.jpg
    DSC_0305.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 21
  • DSC_0306.jpg
    DSC_0306.jpg
    29,3 KB · Weergaven: 30
Kwa kleur vind ik het een mooi resultaat; enige wat ik anders zou doen is de riem, die lijkt me wat aan de dikke kant voor deze schaal.
 
Dacht ik ook toen ik de fotootjes terug zag, daar moet ik inderdaad iets aan veranderen !:-)
 
Heb dezelfde mening. Toen ik de foto's zag viel de riem
direkt op. Iets te groot voor de schaal,schilderwerk ziet er
goed uit.
 
Ja, de riem, daar hebben we het al over gehad.

Even een ander woordje. Een beginner schrijf je?? Man niet te zien.

Een kleine tip. Voor je gaat schilderen de volgende keer, iets strakker naar de naadjes kijken en misschien zelfs wel een likje plamuur daar waar kleine kiertjes zitten. Verder qua kleuren en veroudering zit je helemaal goed. Ik zou het rood wel gaan verweren. Dat het ouder is het steekt iets teveel af.

Verder even een kleine tip voor de plaatjes.

Zie je de smiley´s in het antwoord stuk. Daaronder staat [images]. Deze knop kun je aanklikken en krijg je de foto balk te zien. Als je deze aanklikt komt er een tekst in je antwoord veld te staan. Dat is dan de foto.

Probeer het maar eens. Staat de foto ineens hier in het groot in beeld. Is leuker en mooier. ;)
 
Die beginners van tegenwoordig, die zijn precies al jaren bezig !

Nee, knap tot zover !
 
Rik, dit lukt niet hoor met die foto's? Als ik Images aanklik komt er gewoon een balk Afbeeldingen, waarin helemaal niks te selecteren valt... Misschien door de Apple web browser? Ik zal eens een andere browser installeren, of straks eens :(via de pc inloggen...
:(:(
Patrick
 
1_Motor2_1.jpg

1_Motor2_3.jpg

1_Motor2_2.jpg

Hoe zeggen ze dat nu al weer, de aanhouder wint of zoiets;...:sleep:
 
Laatst bewerkt:
En als je nu nog een spatie tussen de foto's brengt is het helemaal toppie ;)

Als ik meerdere foto's gebruik dan doe ik het zo:

1

1

1

1

1

En dan als ik de foto's wil uploaden ga ik met de muis tussen die 1tjes staan 1x klikken en dan op de foto klikken die ik er op wil, dan het 1tje deleten en heb je een spatie, en kun je er text tussen typen om uitleg te geven, zo doe ik het, er zijn er die het zeker anders doen.
 
ik merk dat er veel nieuwelingen op het forum problemen hebben om foto's te plaatsen. ik heb er zelf ook een tijdje over gedaan tegen dat ik begreep hoe het moest? niet iedereen is even handig met de PC(mezelf incluis). zou het niet mogelijk zijn aan de hand van een fotoreportage dit even duidelijk uiteen te zetten? ik herinner met ook zo'n dergelijk probleem dan dirk(pantani) op die manier heeft opgelost(verkleinen van foto's).

sorry voor het even off-topic gaan;)
 
Kurt,
het staat wel duidelijk beschreven hoor! Wat alleen niet voor de hand lag (vind ik) is dat je eerst de foto's in een album moet steken alvorens je deze in een bericht kan plakken. Eens je dat weet ...
Maar er zijn hier vriendelijke mensen in overvloed om je op goede weg te zetten als je problems hebt hé :-D

Patrick
 
Een beginneling é !?B:
Als de rest ook zo zal zijn, zal dat een goede tankist erbij zijn , zou ik zeggen.
Go for it , dude ! ;)
 
Patrick,

Een mooie kit die je daar hebt, en tot op heden ziet het er zeer proper uit wat je gemaakt hebt. Keep on building, want ik zal het draadje zeker gaan volgen.

Groet,

Swa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan