Hoofdsponsor

1/24 Maserati Bora van Airfix [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mooi geslaagd model, Dominiek.

M'n complimenten.


Misschien nog deze tip: Ik heb eens een review gelezen van een ervaren autobouwer en die vond er niets anders op dan z'n afgewerkte automodellen -net als z'n 1:1 auto- in de wax te steken. De kleur werd dan voller en de modellen glommen als een spiegeltje.


Droop
 
Voor een eerste model dat je hebt gemaakt vind ik het zéér geslaagd. Applaus

Doe zo verder, Dominiek.




Droop (wiens 1ste model niet om aan te zien was. :D )
 
Misschien toch nog eventjes deze tip i.v.m. de S+. Eventueel teveel van dit produkt kan je verwijderen met Glassex ruitenreiniger. B:


*S+ = Sols Plus

@Droop
Nog even terugkomen op deze tip: is dit als de S+ nog nat is, of mag deze al droog zijn?
 
Hey Dominiek,

Het bouwen van deze kit is een hele rit geweest. Geen gemakkelijk model, ook niet voor een ervaren bouwer.

Je mag best tevreden zijn met het resultaat, hij ziet er erg goed uit cute

Het belangrijkste vind ik dat je weer wat geleerd hebt, en dat je volgende keer een paar dingen anders gaat doen.

Groeten

Pascal
 
@Droop
Nog even terugkomen op deze tip: is dit als de S+ nog nat is, of mag deze al droog zijn?

Droop, hier heb ik nog geen antwoord op gekregen van je, dus schop ik dit berichtje maar weer even naar boven.
 
Droop, hier heb ik nog geen antwoord op gekregen van je, dus schop ik dit berichtje maar weer even naar boven.
Oei oei, heb ik dat over het hoofd gezien?

Als de S+ nog nat is dan kan je die makkelijk met de Glassex verwijderen maar ik heb dit al eenmaal op een canopy geprobeerd waarop de S+ al goed was opgedroogd en eerlijk gezegd was dit geen lachtertje maar... het ging.
Je bent dan wel verplicht om verschillende lagen Glassex te gebruiken. Dus, de 1ste laag een beetje laten intrekken en dan de S+ verwijderen. Vervolgens de 2de laag aanbrengen enz. enz.
Je mag dus niet verwachten dat de S+ van de 1ste keer zal verdwenen zijn.



Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan