Hoofdsponsor

1/87 Klein haven aanzicht schaal 1:87 [!]

  • Onderwerp starter mijn-kotter
  • Startdatum
ja GUnit. ik heb het water met een dikelaag blanke lak gedaan
veder heb ik walbesroeieng gemaakt van lucifers gemaakt:88)

1_IMG_0933.jpg 1_IMG_0932.jpg 1_IMG_0931.jpg


gr ron
 
Klein maar fijn zeggen ze dan. De sfeer zit er al helemaal in zo.
 
Kleine tip om de diepte in het water te vergroten is de schuimkoppen van donder naar licht grijs tot echt wit te drybruschen. Het blauwe water daaronder dus hoogglans laten dan de koppen mat.

Moet je dan eens kijken.
 
hallo

Dankje voor de tip rik ik zal er zeker nog even mee bezig.
Heb het alleen een beetje druk komende tijd gaan we ieder weekend tot na 8 nov shows geven met de grote boten.
En natuurlijk ook al ons andere materiaal is daar inmiddels uit gestalt.
Eerst 3 weekende in Terhorne en daarna nog 3 dagen hobbybeurs in Leeuwarden.
Ook is de krant deze week langs geweest en komt er morgen een stuk over ons modelbouw in de krant.
We zien wel wat het gaat worden.

Ps mijn pc was daarnet even gecrasht en ik ga dus nu even weer in de nieuwe versie 1 bericht plaatsen mocht dit te groot zijn dan zet ik het terug naar de oude versie.

gr ron
 
het is een héél mooi werkstukje aan het worden ron, klein maar opvallend, mooi;)
 
Hey, :)

Inderdaad, prachtig werkstukje, zeker voor deze schaal. :88);)

@Rik, inderdaad dat is een mooie tip die je daar geeft, ga ik ook moeten proberen op het Normandië-dio. 8)
Bedankt daarvoor. ;)
 
Dat is knap gedaan.
Klein maar fijn hé. (Heeft GUnit ook al gezegd zeker.)
Echt netjes.

Erik.
 
Dit is inderdaad een mooi dio'tje.
Maar misschien kan je nog wat meer diepte geven aan het hout door een wash aan te brengen...?

De botter is heel erg fijn, is het van die Nederlandse firma Artitec?
Die heeft namelijk erg mooie boten en schepen in hun assortiment...

Na het zien van dit kleine dio'tje ben ik trouwens heeeel erg benieuwd geworden naar de grote versie ;)

Grtz,
Beyond
 
heren deze haven en dio zijn momenteel even bevroren en komen het voorjaar aan de beurt om af gemaakt te gaan worden.
 
Laat dat voorjaar dan maar rap beginnnen !
 
heren deze haven en dio zijn momenteel even bevroren en komen het voorjaar aan de beurt om af gemaakt te gaan worden.
Ja maar, ja maar, dat kan toch helemaal niet? Dat moeten we veel te lang wachten! :nowink:

Groeten, Rinie
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan