Hoofdsponsor

1/72 F-22 Raptor (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En na een badje in de P+ wat decals geplakt, niet teveel want dat doe ik niet graag :laugh: Canopy erop en laddertje geplooid. Mijn eerste ervaring met PE en ondanks de vele stressmomenten is het resultaat bevredigend.
F22Raptor255.jpg

F22Raptor270.jpg

Nog een antenne herstellen en de HUD erop en deze vogel is klaar om plaats te nemen in het dio.
 
Knap werk Tomas!

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de livery niet zo mooi. Apart en origineel is het wel! (Beauty is in the eye of the beholder, nietwaar?)

Ik neem aan dat het allemaal wel correct zal zijn qua kleuren e.d. voor deze versie (een prototype?) maar ik moet er nog even aan wennen. Het is niet iets wat ik zelf zou doen.

Dit neemt niet weg dat ik onder de indruk ben van je werk en zeker voor deze schaal!
 
Dank allen ^^

B-art; eerlijk duurt het langst dus barst maar los :laugh: ik weet dat dit niet ieders keus is maar ik hou wel van aparte gevallekes en dit is wel echt een apart gevalleke. blijkbaar ziet de F-22 er zo uit wanneer hij niet gespoten is. Dit zijn de kleuren van de blote panelen, top-secret spul enzo van die toestanden. Ik verbaas me er nog steeds over dat er foto's van te vinden zijn.

Affijn, na wat geprul beschouw ik deze als af. Hij heeft mij genoeg tegengewerkt met afbrekende wielen, luikjes,.....
Er is altijd ruimte voor verbetering maar dat nemen we mee naar de volgende.

Foto's !

F22Raptor277.jpg

F22Raptor279.jpg

F22Raptor280.jpg

F22Raptor282.jpg

F22Raptor284.jpg

F22Raptor285.jpg
 
Knap werk! het is eens iets anders dan al dat grijs ^^

Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan