Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
DJs werkplekje
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: DJs werkplekje

Standaard DJs werkplekje

Dit zijn een paar foto's van mijn werkplekje

De bureau voor de bouw

De lade's met spareparts , dio materiaal, en verf enz....
    De lade's gingen ze weggooien op mijn vorig werk dat kwam goed van pas voor mij

En hier nog een tafel voor de gemaakte stukken eventjes te stokkeren.

Er volgen nog een paar foto's van de spuitcabine en de kasten met afgewerkte stukken maar het geheugen van kodak was vol. Tot een van deze.

Gr DJs
    Laatst gewijzigd door pantani; 28-02-10 om 21:43

Standaard

ziet er goed uit. Verzorg, maar wel voor de kleine werkjes.... Een schp is niet te doen daar. Maar dat is nu niet jou bezigheid.

Verder benieuwd naar de rest hiervan. Ik denk dat je zeker wel jezelf kunt vermaken daar. Netjes voor de foto?
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

kurt
    Gast

Standaard

mooi opgeruimde werkplaats

Standaard

Weer een oase van rust in deze drukke, "ge-managed-de" tijden. Blij voor je.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht
    ziet er goed uit. Verzorg, maar wel voor de kleine werkjes.... Een schp is niet te doen daar. Maar dat is nu niet jou bezigheid.

Verder benieuwd naar de rest hiervan. Ik denk dat je zeker wel jezelf kunt vermaken daar. Netjes voor de foto?
    Hey modelengeneer heb toch al eens een schip gebouwd hoor

Moet er wel bij zeggen dat ik deze gebouwd heb in onze garage.
    Na mijn werkongeval een vinger verloren moest ik van de dokters mijn hand veel gebruiken en heb deze boot voor een prijsje kunnen kopen.
    Zo heb ik eens een bootje gebouwd.

Gr DJs
    Laatst gewijzigd door pantani; 28-02-10 om 21:44

Standaard

En zo als beloofd hier de rest van de foto's

Mijn spuitcabine.

Het cadeau van mijn vrouwtje

De uitstal planken

En ons aquarium. Was een beetje lek heb er dan maar mijn bootje in tentoongesteld.

Gr DJs
    Laatst gewijzigd door pantani; 28-02-10 om 21:44

kurt
    Gast

Standaard

mooi AB setje, en een aantal leuke modellen. maar staat je spuitcabine ook zo laag als je spuit? of kun je ze dan op tafel plaatsen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kurt Bekijk bericht
    mooi AB setje, en een aantal leuke modellen. maar staat je spuitcabine ook zo laag als je spuit? of kun je ze dan op tafel plaatsen?
    Kurt

Ja hij staat een beetje laag ongeveer 50cm van de grond.
    Ben een beetje beperkt in ruimte want zit op de zolder onder het schuin dak. Maar mag nie klagen he heb mijn eigen ruimte voor onze hobby

Gr DJs

Standaard

He, he, he, zo´n scheepje zou je idd wel eens kunnen bouwen op een kleinere plaats. Maar ja, ik als houtsnuiver heb nu een maal iets meer ruimte nodig. Een bootje van mij is in totaal al snel meer dan 120cm. Van hout, tja. Dan heb je toch wel iets meer ruimte nodig,

Maar voor het werk dat je leuk vind, vind je snel een leuke plaats. En je gebruikt de plaats die je nodig hebt wanneer je die nodig hebt. Zo werk ik nog altijd in de woonkamer. Ach eens als ik groot ben he......... dan........
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Soortgelijke discussies

1. Pa Fifi's werkplekje
    By PA FIFI in forum Show je werkplek
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 29-09-09, 19:21
  2. werkplekje
    By Marin in forum Show je werkplek
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11-04-08, 07:41

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: