Hoofdsponsor

1/48 F9F-5P Panther (Revell)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabre

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
339
Dit is mijn laatste project , gebouwd buiten het forum . Een Grumman F9F-5P Panther , verkenningstype. Basis El Toro , Californié 1956 , Marine Corps. Een kit van Revell op 1/48 , die ik wel een beetje aangepast heb met een minimum aan bewapening . Een tamelijk vlot te bouwen model met indien gewenst een ruime keuze aan beschildering .
mvg , Sabre

5_Modelbouw_006.jpg 3_Modelbouw_005.jpg 4_Modelbouw_004.jpg 4_Modelbouw_002.jpg 5_Modelbouw_003.jpg 4_Modelbouw_008.jpg
 
Ziet er heel mooi uit ^^

Jammer dat ge er geen bouwverslag van hebt geplaatst. De blauwe verf ziet er op sommige plaatsen wat bobbelig uit, of komt dat door de foto's ?

"Wet Sellery"
 
Dag Pascal , ja inderdaad ik had deze kist beter op het forum gebouwd met bijhorende comentaar en fotos , maar daar dezelfde "jager" nog al tamelijk populair is binnen het Buck Danny groepsbouw project , waar deze als verkenningsversie niet echt bijhoord, heb ik die maar aan de zijlijn gebouwd. Dat van die blauwe verf heb je heel goed gezien . Midden in het brushen van die kleur kreeg ik problemen met mijn spuit , een miniscuul o-ringetje op de sproeier had het laten afweten. Ik heb het toestel verder gespoten met die sputterende sproeikop met alle gevolgen van dien . Ik had echt geen zin om opnieuw te beginnen .Schuren , afplakken , enz. Gelukkig heeft de vernis achteraf alles nog een beetje beter gemaakt , maar mijn spuitwerk is inderdaad deze keer niet zoals het zou moeten zijn.
Sabre
 
Jammer dat je haar niet in de groepsbouw hebt gemaakt...maar desalnieteplus een mooi resultaat :).

PS : laat me raden, Badger spuit ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan