Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Vliegend Militair F9F-5P Panther (Recon)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: F9F-5P Panther (Recon)

Standaard F9F-5P Panther (Recon)

Dit is mijn laatste project , gebouwd buiten het forum . Een Grumman F9F-5P Panther , verkenningstype. Basis El Toro , Californié 1956 , Marine Corps. Een kit van Revell op 1/48 , die ik wel een beetje aangepast heb met een minimum aan bewapening . Een tamelijk vlot te bouwen model met indien gewenst een ruime keuze aan beschildering .
    mvg , Sabre

Senior Lid

Standaard

Ziet er heel mooi uit

Jammer dat ge er geen bouwverslag van hebt geplaatst. De blauwe verf ziet er op sommige plaatsen wat bobbelig uit, of komt dat door de foto's ?

"Wet Sellery"

Standaard

Dag Pascal , ja inderdaad ik had deze kist beter op het forum gebouwd met bijhorende comentaar en fotos , maar daar dezelfde "jager" nog al tamelijk populair is binnen het Buck Danny groepsbouw project , waar deze als verkenningsversie niet echt bijhoord, heb ik die maar aan de zijlijn gebouwd. Dat van die blauwe verf heb je heel goed gezien . Midden in het brushen van die kleur kreeg ik problemen met mijn spuit , een miniscuul o-ringetje op de sproeier had het laten afweten. Ik heb het toestel verder gespoten met die sputterende sproeikop met alle gevolgen van dien . Ik had echt geen zin om opnieuw te beginnen .Schuren , afplakken , enz. Gelukkig heeft de vernis achteraf alles nog een beetje beter gemaakt , maar mijn spuitwerk is inderdaad deze keer niet zoals het zou moeten zijn.
    Sabre

Standaard

Jammer dat je haar niet in de groepsbouw hebt gemaakt...maar desalnieteplus een mooi resultaat .

PS : laat me raden, Badger spuit ?
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

Mooie strakke afwerking.
    Leuk model.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten