Hoofdsponsor

1/35 KV1 (Trumpeter) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ziet er zeer geslaagd uit hoor, zeer mooi...

Ik heb wel enkele vraagjes:
Heb je die pigmenten gemengd met die olieverf vóór je beginnen schilderen bent?

En dan de volgende: op de foto hieronder zie je de "trekogen" (of hoe noemt dit ook alweer??) vlak tegen de hull aanhangen, maar zouden die niet iets losser moeten hangen? Zodat ze wat verticaler komen te hangen? Of heb ik dat verkeerd??


Verder mooi werk, vind het knap gedaan ;)

[mod aan] zou het mogelijk zijn om tussen de foto's een spatie te laten? het is een klein beetje werk en aandacht, maar het leest zoveel leuker ;) [mod uit]


Grtz,
Beyond
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel enkele vraagjes:
Heb je die pigmenten gemengd met die olieverf vóór je beginnen schilderen bent?

En dan de volgende: op de foto hieronder zie je de "trekogen" (of hoe noemt dit ook alweer??) vlak tegen de hull aanhangen, maar zouden die niet iets losser moeten hangen? Zodat ze wat verticaler komen te hangen? Of heb ik dat verkeerd??

Grtz,
Beyond

De mix voor de pigmenten is zoals die voor de tracks: MIG Dry Mud, MIG Dark Mud en Vallejo Green Earth, droog aangebracht en daarna aangestipt met MIG Fixer.
Als dat klaar was nog wat droge pigment erop gestrooid.

De trekogen zitten los op de tank, dus kunnen nog vertikaal gehangen worden.

Spaties zijn een feit...
 
De mix voor de pigmenten is zoals die voor de tracks: MIG Dry Mud, MIG Dark Mud en Vallejo Green Earth, droog aangebracht en daarna aangestipt met MIG Fixer.
Als dat klaar was nog wat droge pigment erop gestrooid.

De trekogen zitten los op de tank, dus kunnen nog vertikaal gehangen worden.

Spaties zijn een feit...

Bedankt voor je uitleg, en je medewerking ;)

Grtz,
Beyond
 
Heb even een stukje uitgetest qua chips, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:





Fire away!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Koekie, ziet er mooi uit, echter zou ik op de bovenrand,boven de roestuitlopers, die nu metaalkleur is, wat meer roest aanbrengen...
Waar komen de uitlopers anders vandaan hé ;)

Grtz,
Beyond
 
Hey Koekie, ziet er mooi uit, echter zou ik op de bovenrand,boven de roestuitlopers, die nu metaalkleur is, wat meer roest aanbrengen...
Waar komen de uitlopers anders vandaan hé ;)

Grtz,
Beyond

You got a point...
 
Hahaaaaaaaaaaaaaa....... het wordt hier zeer interressant om te bekijken
 
Dat ziet er best goed uit die roestige aflopertjes. Misschien wel enigzins proberen te variëren in breedte en lengte. Zoals Beyond zei, het roest moet ergens vandaan komen, van zware verfschade normaliter. Die moet zichtbaar zijn.
 
Koekie,

Deftig, ziet er zeer goed uit.

Groet,

Swa
 
Amai, da was lang geleden.
Ik heb ondertussen de KV verder afgewerkt, maar heb geen tussentijdse foto's genomen.
Ik denk dat ik het ff beu was om verslag uit te brengen tijdens het bouwen, ik ben daar nooit goed in geweest en dit kost me dan ook wel wat moeite.

Anyways, hierbij wat foto's van het resultaat.

KV11-3531Klein.jpg

KV11-3530Klein.jpg

KV11-3529Klein.jpg

KV11-3526Klein.jpg

KV11-3524Klein.jpg

KV11-3523Klein.jpg

KV11-3522Klein.jpg

KV11-3521Klein.jpg

KV11-3519Klein.jpg

KV11-3518Klein.jpg

KV11-3517Klein.jpg

KV11-3516Klein.jpg

KV11-3515Klein.jpg

KV11-3514Klein.jpg

KV11-3513Klein.jpg

Kritiek is welkom, maar ik verander momenteel niets meer, vermits ik ondertussen met een ander project bezig ben.
 
gewoon prachtig Koekie, eigenlijk is gewoon geen goed woord hiervoor, super prachtig dan ? :)
 
KV11-3516Klein.jpg

Uh Koekie dat haakje waar normaal gesproken de sleepkabel aan vast zit is dat een gevalletje zwaartekracht geworden ;)

Maar het is een mooi model geworden en je ziet gelik dat dit soort kitjes van Trumpeter prima zonder extra`s te bouwen zijn.

Ron
 
Yep, das nie mis é.
Een kus van de juffrouw en een bank vooruit !
 
heel mooi hoor
moet precies nog veel leren:8
het harde werk wordt beloont zou ik zeggen

grtz

huge
 
buitengewoon knap resultaat,realistic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan