Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
mijn werkplekie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 22

Discussie: mijn werkplekie

Standaard mijn werkplekie

idd aan deze simpele tafel doe ik mijn hobby
    en steeds weer netjes opgeruimd na het bouwen
    plannen in een kaftje en alle materialen in een doos.
    de gietramen weer in hun doos zo verlies je niks he.

Laatst gewijzigd door doomwad; 17-01-11 om 00:39 Reden: spellingsfouten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doomwad Bekijk bericht
    en steeds weer netjes opgeruimd na het bouwen
    plannen in een kaftje en alle materialen in een doos.
    de gietramen weer in hun doos zo verlies je niks he.
    Maar dat kan ik niet volhouden Eén sessie: ja..... de tweede: misschien ...... en na de derde blijft er vanalles slingeren tot het project klaar is

Shame on me!
    Grtz,

Dominiek

Standaard

Momenteel moet ik nog alles opruimen (ik werk momenteel nog altijd aan de keukentafel ....)
    Maar als ik aan mijn buro zit, dan blijft het niet lang zo netjes hoor....

Grtz,
    Beyond

Standaard

Ach, ik werk al jaren op die manier en het heeft zijn charmes Het belangrijkste is dat je je amuseert
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

nou ik ruim het echt elke keer op.
    mijn spreu's in de doos en alle materialen netjes trug in de doos
    zo kan ik steeds alles snel terug vinden.

Standaard

zo heb ik ook lang gewerkt. Ook houten schepen dus. Zie mijn Ferrari... Kan dus wel hoor.

Maar nu ik mijn werkbankje weer heb kunnen inrichten... en je raad het al. Strak en schoon...... altijd opruimen, werkt overzichtelijk en is geordend. Soms tijdens het bouwen lukt het niet, maar daarna altijd netjes en stofvrij.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Na negen jaar eindelijk de ruimte vrij om er een hobby ruimte van te maken.
    Mijn echtgenote haar oudste zoon is het huis uit en die kans benut ik om er mijn eigen werkelijke werkplek van te maken.
    Er is heel wat te doen en zal veel tijd vragen maar ik ga er voor.
    Alvast enkele beelden van hoe het werd achtergelaten.

Zolderraam stuk en word volgend weekend denk ik reeds hersteld/vernieuwd.
    De vloer is vreselijk en word vernieuwd,de muren worden herverfd en dit in lichtere kleuren.

Er staan al enkele dozen en zo met materiaal, heb op zijn minst al een stoel lol

Om het wat frisser te houden herstelde ik alvast de ventilator,die doet het weer prima.
    Er komt een soort kast met schuifdeuren in aan de zijde van het dakraam,daar komen vele dozen in te staan.
    Aan de zijde waar de ventilator staat komt een zelfgebouwde tafel en verlichting. Overigens ook wat display kastjes die ik kan ophangen als het ware.
    Dat is het zowat voor dit gedeelte en ik houd jullie op de hoogte van zodra er wat is veranderd.
    Laatst gewijzigd door doomwad; 25-07-18 om 23:31 Reden: typefout

Standaard

Altijd leuk om topics van acht jaar geleden weer terug te zien maar maak er wat moois van Doomwad.

Standaard

Reuze plekkie maar denk dat ge er u niet zal moeten verwarmen met een dekentje op uw benen he , ruime plaats tof
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coachke Bekijk bericht
    Reuze plekkie maar denk dat ge er u niet zal moeten verwarmen met een dekentje op uw benen he , ruime plaats tof
    Marc
    Gaat goedkomen Marc,het is er goed geïsoleerd dus dekentje zal nie nodig zijn.

Standaard

Lijkt me wel iets leuks van te maken. Die schuin oplopende wand kan een unieke display wand worden.
    "Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Standaard

Hele mooie ruimte, nu het zolderraam stuk is en gerepareerd of vervangen moet worden, waarom niet meteen een heel groot velux raam erin, zodat je veel meer zonlicht vangt? Kan natuurlijk ook een eigen merk van een bouwmarkt zijn.

De horizontale balk kan heel eenvoudig doorgezaagd en anders gemaakt worden

https://www.velux.nl/producten/velux-dakraam
    Laatst gewijzigd door Aris5; 26-07-18 om 23:57
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

mooie ruimte ter beschikking voor hobby.

Standaard

@ Aris: Ja inderdaad dat is een mogelijkheid,maar ik bestelde er al eentje dat twintig cm breder en hoger is.Die kon ik vandaag reeds afhalen.

Scharnieren worden gereinigd want ze kraken enorm door de verf en niet te smeren.

Een stuk uit de kozijn gesneden,deze worden toch vernieuwd,maar dit deed de deur zeer slecht openen en sluiten.
    En zoals je ziet is er al een andere verlichting voorzien,op het toekomstig bureau komen ook led verlichtingen geplaatst.
    Binnen enkele weken wat hout gaan halen om het nieuwe bureau meubel te bouwen,deels recuperatie materialen en deels nieuw.
    Zo dat is het weer,bedankt voor de reacties allemaal.

Standaard

Goede laat avond ieder,ik ben vandaag in de weer geweest met het verwijderen van het oude glasvezel vlies op de hobby kamer wordende.
    Het zit er al vele jaren op en dacht dat ik een waar gevecht ging moeten doen,maar gelukkig ging het veel beter dan gedacht.
    Ik ben een kleun uurtje in de weer gewest deze avond en heb volgende foto's als resultaat.

Een groot gedeelte van het plafond is reeds terug bloot wat resulteert in mer licht natuurlijk.

Om de muren en plafond terug netjes glad te zetten ga ik een pleistergips gaan halen die ik zeer dun ga aan brengen en glad polijsten.

De electrische bediening voor de verlichting en de stekkerdoos worden vernieuwd daar deze in de eerste plaats door de vorige bewoner
    niet netjes zijn afgeplakt om te verven,afijn verven ........

De deur word andere koek,hoe ik deze terug proper ga krijgen vraag ik me af daar deze voorheen gewoon wit was door de fabrikant en door de bewoner
    werd geverfd met watergedragen verf. Ik probeer eerst met een schuurmachine en gaat het niet dan word het vervangen.
    Maar hoe dan ook het word een huzarenwerkje hier om alles terug netjes te krijgen,heb tijd genoeg om dit te doen dus het steekt niet op enkele maanden.
    Bij deze ieder een fijne nachtrust en tot later.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten