Hoofdsponsor

1/144 F-16A & F-16AM Tigermeets (1/144) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
8) echt mooi zo op de start baan nils. een geslaagde misie zou ik zeggen ;)
 
Hey, :)

Inderdaad, heel mooi om naar te kijken, zijn prachtig gebouwd met mooie kleurschema's, is toch altijd iets speciaals he, die "tiger" toestanden. :wub:
Wijs. 8);)
 
Leuke modelletjes!
Die tarmac die je uitgeprint hebt: wil je met ons delen waar je die gevonden hebt?
 
Nils, ik zie toch nog veel spleten op uw vliegtuigjes, zou je dit niet beter vullen met plamuur, ik gebruik een foto van een van je vliegtuigen:

1_Naamloos.jpg

Je ziet dus goed de puntjes die ik heb aangeduid, volgende keer heb je een veel mooier resultaat als je dat een beetje opvult met plamuur en ook de giet randen een beetje wegschuren.
Ook zag ik op een van je foto's (de Tigerpaint van 2003) dat dat de decals iets van een schaduw ofzo hebben, wat zou dit kunnen zijn.
En dan nog een tip, een klein beetje je panel lines accentueren en het zal er al volledig anders gaan uit zien.

Ik zeg dit maar om goed te doen he Nils en om uw vele vele vliegtuigen er een beter look te doen krijgen, ik ben alvas benieuwd naar je volgende reeks vliegtuigen.
 
Jaja Nils, eerlijk gezegd ,ik vind het een geslaagd project. Vergeet niet,..... dit allemaal op 1/144 en dat is klein !! heb ooit eens een Chinook op die schaal gemaakt en het was eigenlijk soms zenuwslopend werken omdat je er op den duur scheel op gekeken bent.
Als je de puntjes van opbouwende kritiek hierboven van de collega's onthoud voor de volgende modellen dan komt het allemaal in orde.
Wat je wel hebt als je een foto neemt van een model in close-up, is dat het kleinste minpunt als het ware vergroot word en enorm opvalt. Modelengeneer heeft eens de tip gegeven om op die manier zulke "foutjes" op te sporen. Een zeer handige tip trouwens die ik nu ook gebruik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan