Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Pa Fifi's werkplekje
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Pa Fifi's werkplekje

Standaard Pa Fifi's werkplekje

Ja hier ook eventjes een fotootje van mijn werkplekje die ik vandaag voor de eerste keer in gebruik heb genomen. Toen ik vorige week aan mijn America 609 begon mocht ik van het vrouwtje in de woonplaats werken maar toen ik vandaag wou verder werken werd ik naar mijn nieuwe werkplek verbannen

dus hier zal ik in de toekomst heel veel uurtjes door brengen.
    GROETJES
    PA FIFI

"Zo lang de FIFI met zijn auto's en bootjes aan het spelen is, steek hij geen kattekwaad uit"

Standaard

Hallo

Als ik het zo bekijk ziet het er ongeveer net zo uit als bij ons, en moet je zeggen het is hier goed vertoeven hoor bakkie koffie op z'n tijd en dan valt er goed te werken.

Bij ons is het alleen zo dat ik het woon/werk verkeer niet echt hoef te missen mijn vrouw werkt ook erg vaak in mijn stolpje.
    Al heeft die ook nog haar eigen werkplek die is iets minder groot dan de mijne verschil moet er blijven he

Groet ron

Standaard

Ziet er knus uit...

Nog altijd meer dan ik heb. Dat is zeker.

Maar wel even oppassen met jou keuze schepen he. Het werkblad wat je nu hebt is krap aan voor je america. Let maar eens op als je de boegspriet er op hebt zitten.

Misschien dan iets minder stellingen inpassen en langere werkbank maken. Dan zit je helemaal snor. Als je hulp nodig hebt voor inrichten zet even de maten neer..... is niet de eerste werkplaats die ik heb bekeken.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Banned

Standaard

Rik kon (weer maar eens) best gelijk hebben met zijn tip.
    Ik zou nog een likje "bleke" verf op de muren zetten. Dan heb je gelijk wat meer licht.
    Ook zorgen dat je een goede lamp, eventueel TL-buis boven je werkbank hebt.

Voor de rest, wanneer moet ik de champagne komen drinken om de nieuwe werkplaats in te huldigen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExSerCo Bekijk bericht

Voor de rest, wanneer moet ik de champagne komen drinken om de nieuwe werkplaats in te huldigen?
    Euh... ik ? wij bedoel je zeker!
    Zeg Pierre, met één van die andere flessen champagne mogen wij toch je boot dopen é !?! Je weet toch hoe dat in zijn werk gaat bij boten

If you want to save a few horses, drive a Famo

Boseau
    Gast

Standaard

Champagne... Waar?!

Leuk plekje Pa Fifi, maar mss wel voor wat meer verlichting zorgen. Als ge die donkere kleurtjes gaat schilderen zult ge het nodig hebben

Ik denk dat mijn plaats maar een kwart is van wat jij daar hebt staan lol! En succes met de build van je schip hé !

Standaard

Rik kon (weer maar eens) best gelijk hebben met zijn tip
    Rik kon... Rik had gelijk. Met die boegspriet erop ging ik idd heel krap zitten om nog deftig te kunnen werken. Dus maar stukje van mijn rek weg gedaan en groter werkblad gemaakt. Is nu zeker ruim genoeg hoor Moet enkel nog kijken voor een daglicht boven werkblad en dan is mijn werkplekje volledig in orde
    GROETJES
    PA FIFI

"Zo lang de FIFI met zijn auto's en bootjes aan het spelen is, steek hij geen kattekwaad uit"

Banned

Standaard

't is toch erg dat we die Hollander iedere keer weer op nieuw moeten gelijk geven hé?

Nu ga je idd wel plaats genoeg hebben, dus ook geen excuses meer om te bouwen.

Standaard

He, he, he, ik heb er wel eens aan gedacht om mijn scherm naam te veranderen naar mijn favo sage... De vliegende Hollander..... MIsschien hier ook wel van toepassing.

Maar ziet er toch al zeer goed uit hoor, dat werkplaatsje is toch een pak groter dan dat van mij.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Soortgelijke discussies

1. DJs werkplekje
    By DJs in forum Show je werkplek
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 06-10-09, 01:21
  2. werkplekje
    By Marin in forum Show je werkplek
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11-04-08, 07:41

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: