Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
In opbouw :)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: In opbouw :)

Boseau
    Gast

Standaard In opbouw :)

Geen betere manier om jezelf voor te stellen dan mensen een blik te geven "achter de schermen"

Ik ben nog maar net terug begonnen met de hobby dus ik mis nog een aantal belangrijke zaken zoals most importantly een airbrush. Dit studioke is dus nog volop in opbouw en alle tips over must have tools zijn dan ook meer dan welkom

Voor de compressor/Airbrush dacht ik aan een iwata compressor met een badger 155 of raden jullie iets anders aan?
    Laatst gewijzigd door Boseau; 10-09-09 om 12:45

Standaard

Hehe, terug een actieve member erbij mooi hoor, en kun je eens een detail foto nemen van die cockpit die ik zie staan op die Joystick
    We zijn benieuwd.
    En veel succes met deze bouw.

Boseau
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht
    Gilles....

Voor jou, de smiley´s die je ziet rechts naast je. Daar staat onder [images] als je dat aanklikt krijg je je foto´s te zien. Als je op een foto klikt dan krijg je in je antwoord een stukje tekst te staan. Dat is dan de foto die wij zien. Dan eens enter en gewoon verder typen,

Als je het zo doet komt het helemaal goed. En krijg je een mooi topic waar je foto´s in je topic staan.

Ziezo gelukt
    Laatst gewijzigd door Boseau; 10-09-09 om 12:46

Standaard

Gilles....

Voor jou, de smiley´s die je ziet rechts naast je. Daar staat onder [images] als je dat aanklikt krijg je je foto´s te zien. Als je op een foto klikt dan krijg je in je antwoord een stukje tekst te staan. Dat is dan de foto die wij zien. Dan eens enter en gewoon verder typen,

Als je het zo doet komt het helemaal goed. En krijg je een mooi topic waar je foto´s in je topic staan.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Boseau
    Gast

Standaard

Heb een album kunnen aanmaken maar onder "more pictures" vind ik nog steeds niks terug!
    Laatst gewijzigd door Boseau; 10-09-09 om 01:55

Standaard

Aha......

Heel simpel..... Boven aan het forum, staan tabbladen, deze gaan van start, instellingen enz. Dan staat daar ook albums in, daar kun je je foto in uploaden.

Ik zelf zet ze altijd 600 bij 450 pixels er in. Dan heb ik een mooi grote foto met alles er op en aan.

Anders kan ook, je klikt met je rechter muis op je foto die je wilt plaatsen, klikt daarna op eigenschappen.

Dan zie je een http staan, die copieer je dan. En daar is je foto. Niet vergeten even [img]... copie van http... [/img] neer te zetten. Dan komt het ook helemaal goed. Mijn visie, gewoon uploaden en vanuit deze foto album gaan werken.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Ok, maar even terzake, welke kit van deze Tomcat is dat wat je aan het bouwen bent ?
    Lijkt me geen revell, maar ik kan me natuurlijk vergissen, Hase misschien ?
    I het geval van Hasegawa, let op voor de vleugels, wel meer bepaald de flaps, die kunnen een beetje tricky zijn.

En uitaard, welkom op dit forum
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Boseau
    Gast

Standaard

Bedankt voor de tip. Ik heb een topic aangemaakt over deze build

PS is idd een Hasegawa (van de nieuwe mal, dus minder vijl werk dan die oude kits)
    Laatst gewijzigd door Boseau; 10-09-09 om 12:48

Boseau
    Gast

Standaard

Ok, ik heb nu een mooi album gemaakt onder luchtvaart en ben er eindelijk in geslaagd deze in te voegen in de tekst!

Bedankt allemaal!
    Laatst gewijzigd door Boseau; 10-09-09 om 12:47

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boseau Bekijk bericht
    Ok, ik heb nu een mooi album gemaakt onder luchtvaart maar als ik op meer pictures click om deze in te voegen in mijn tekst krijg ik nergens een foto te zien?
    Als je een text schrijft zoals je nu gedaan hebt, zie je onder die smileys [images] staan, als je daar op klikt kun je uw foto's zien staan en ze toevoegen als je op een van die foto's klikt, dus antwoord eens op mijn text en probeer eens, we kunnen nog altijd die test fase weg doen, dus test er maar eens op los

Standaard

een proper werkplaatsje heb je daar Boseau
    Soms enige voorraad ?

If you want to save a few horses, drive a Famo

Boseau
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    een proper werkplaatsje heb je daar Boseau
    Soms enige voorraad ?
    Mijn "stash" bestaat uit volgende kits:

Revell 1/48 Crusader (2x)
    Hasegawa 1/48 F-14A
    Hasegawa 1/48 F-14B
    Hasegawa 1/48 F-14D
    Hasegawa Phantom II F-4J
    Hasegawa 1/48 F/A 18E/F
    1/48 Viking S3
    En nog een hoop resin en upgrade kits voor bovenvernoemde vliegtuigen

Alles steekt wel in dozen dus ik kan geen "groepsfoto" maken

Hieronder alvast een foto van de resin en upgrade kits die ik nog heb liggen voor volgende projecten

Laatst gewijzigd door Boseau; 11-09-09 om 09:31

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten