Hoofdsponsor

1/72 MiG-21 : De deserteur [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitstekend, opdracht mega geslaagd.
 
Eén woord : "Megafantastischsuperduperformidabel" gedaan

Op bepaalde foto's zou je zeggen dat het een tekening is die je hebt uitgeknipt. Moedige stap maar SUPER geslaag
 
Héél erg bedankt jongens :) Van de week begin ik aan een ondergrondje en zal ik wat finale foto's plaatsen. Als wat ik in mijn hoofd heb lukt zal dit een echt "plaatje" worden ;)
 
Hey, :)

Tomas, misschien een kleine tip voor het nemen van foto's, gebruik een neutrale achtergrond om het model te fotograferen, vb blauw, dan kan je fototoestel zich beter focussen op het model. :wub:;)

Prachtig geschilderd, een dikke proficiat man. 8);)
 
Jawadde !!! Ge moet het toch maar durven om een kit op zo'n manier aan te pakken :O

Maar het resultaat is echt prachtig ^^

En licht grijze achtergrond of wat buiten foto's zijn misschien ook wel leuk.

Groeten, "Wet Sellery"
 
Jawadde !!! Ge moet het toch maar durven om een kit op zo'n manier aan te pakken :O

Zegt de man die al enkele Pocher's in stukken heeft gezaagd..... :wacko::wacko::wacko:

Desalniettemin is het een mooi verslagje wat jullie hier aan het neerpennen zijn.
 
Nogmaals bedankt mannen :)

Van de week heb ik niet veel tijd gehad maar toch af en toe wat kunnen doen aan het ondergrondje.

Eerst dit in elkaar geplooid en geplakt:
MiG21068.jpg

Na een uurtje prutsen, passen, stukjes zoeken die uit mijn pincet gesprongen waren, nog wat puzzelen en wat kleven had ik dit:
MiG21072.jpg

Zwart sapje erover gegoten:
MiG21074.jpg
Zoals je wellicht opmerkt heb ik ook een laddertje in elkaar gefrutseld en voorzien van een eerste kleurlaagje.
Dit ligt nu te drogen samen met de ondergrondplaat waar dit alles samen met het vliegtuig gaat opkomen.

Slaapwelski en tot morgenski voor het vervolgski :D
 
Jaaaahhhh, precies een strip.

Erg mooi.

Wat je zou moeten doen is de foto uitprinten en een mooie setting te maken die de stripplaat illustreerd. Dan deze erbij plaatsen, dan krijg je een prachtige look. Echt.

Nu met die kleine onderdelen erbij, natuurlijk ook zo geschilderd word het helemaal compleet. :P
 
Heu.... toch maar niet hoor, Rik. Ik ben van het type "rap content als ik er maar niet te veel moeite moet insteken" :laugh:
Dus plaatje gescand, opgeblazen, met kleurenfilter gespeeld, uitgeprint, bijgesneden en viola, result ! Nog één oog dichtknijpen tijdens het kijken en je hebt een plat plaatje ;)
MiG21101.jpg

MiG21111.jpg
 
Onwaarschijnlijk knap, echt man!

Dat is de eerste keer dat ik zoiets zie! Het lijkt zelf of de BD strip de boxart is van je kit! Aaargh I'm so confused now!

Dikke proficiat kerel! Echt!
 
Enorm speciaal, maar bijzonder origineel...
Met een Buck Danny scene als decor komt je toestel echt tot zijn recht.
Hoe meer ik er naar kijk, hoe wijzer ik het vind.

Heligroeten,

Nick
 
Juist die setting is toch helemaal geweldig. Nu nog een mooie base plaat waar de achtergrond en het vliegtuig op kunnen staan. Hoef je alleen de vloerplaat maar te schilderen. ;)
 
Formidabel prachtig gedaan Tomas.
Zeer geslaagd.

Grtz,
Beyond
 
Petje af, man!

Dit is 100% geslaagd om de strip tot leven te laten komen.
 
Prachtig, de essentie van de GB in al zijn pracht en glorie ten einde gebracht.
Mooie voorstelling ook.

Erik.
 
Schitterend Tomas ^^

Zoals Rik al zei, de vloer nog schilderen. Dan een mooi kistje met een glazen voorwand er omheen, en voilà een pracht van een dio.

PS : deze willen we volgend jaar zeker zien op onze ledendag ;)

"Wet Sellery"
 
o yea tomas ge hebt de big bird geschoten man en de schaduweffecten komen nu echt tot hun recht.

ne kus van de juvrouw en een bank naar voor :laugh:

dit kan niemand evenaren 8)
 
:$ Bedankt jongens, dit raakt me. Vooral omdat ik er eigenlijk heel weinig moeite voor heb moeten doen; zijn al die jaren strips lezen toch nog voor iets goed geweest :laugh:
Ik heb nog een ideetje om het totaalplaatje nog iets aan te passen. Nog wat knip en plakwerk zoals in de lagere school :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan